H. 63

452 27 2
                                    


Point of view Juliette Nora Grier

Het wordt me allemaal te veel. Ik heb ruzie met Shawn. HIj negeert me al een week. Tussen Lauren en ik gaat het ook weer goed. Alleen praten Aaron en ik niet meer tegen elkaar. Dat komt vooral omdat ik Shawn niet verder wil kwetsen. Gisteren was er ook nog een inmens grote ruzie tussen onze en die andere groep mensen. Het was uiteindelijk wel goed afgelopen. Nou, het is wat je goed noemt. We zijn er met een waarschuwing vanaf gekomen. Ze bellen wel onze ouders. Het allerbelangrijkste nu is dat het goed komt met Shawn. Ik lig op mijn bed en staar naar het plafond. Het is blauw met sterren. Het lijkt op de melkweg.

Shawn en ik waren voor onze eerste date naar het strand geweest. We hadden een soort picknick. Aan het einde bleven we kijken naar de prachtige zonsondergang. We hebben daarna ook nog even naar de sterrenhemel gekeken. Het was een prachtige ervaring die ik nooit maar dan ook nooit wil vergeten. Ik wil ook niet dat de relatie tussen mij en Shawn weggaat. Ik hou heel veel van hem. Ik hou te veel van Shawn om hem kwijt te raken. Ik voel dat mijn wangen nat worden. Fijn. Er klopt iemand op mijn deur en even later wordt de deur geopent. Het is Nash. 'Hey zussie, gaat het een beetje?' vraagt hij. 'Ik ben oké' zeg ik en pers een glimlach op mijn lippen. 'Je bent niet oké, ik ken je langer dan vandaag' zegt hij en komt bij mij op mijn bed zitten. Het bed zakt in. Nash slaat een arm om mij heen. 'Het komt allemaal wel weer goed' zegt hij en knuffelt mij. 'Hoe gaat het tussen jou en Ashley?' vraag ik. 'Het komt allemaal op zijn tijd' zegt hij. Ik glimlach maar want ik heb geen idee wat hij bedoelt. 'Misschien moet je met Shawn gaan praten' zegt hij. Ik knik. Ik durf niet, dadelijk wil hij het niet goed maken en is onze relatie voorbij. Dat wil ik niet. Ik weet ook niet of wij uberhäupt nog een relatie hebben.

Opeens komt Hayes de kamer binnen rennen. Ik trek mijn wenkbrauw omhoog. 'Wat is er?' vraagt Nash. 'Shawn is erg verdrietig over jullie ruzie en durft het niet goed te maken omdat hij bang is dat jij de relatie misschien wil beeïndigen' zegt hij hijgend. 'Ik zal het proberen, haas' zeg ik. Hij knik en komt ook op het bed zitten aan de andere kant. Ik voel me nu best wel miniatuur. Ik ben klein en slank. 'Eigenlijk was ik bang dat Shawn het uitging maken. We dachten hetzelfde' zeg ik. 'Maar kijk stel Shawn zou het uitmaken dan heb je altijd ons nog' zegt Nash en ze knikken allebei. 'Oké, Ik ga het even heel snel goed maken met Shawn denk ik' zeg ik en sta op. 'Ouch, kwetsend' zeggen Nash en Hayes terwijl ze een hand op hun borst houden.

Ik loop mijn kamer uit. Ik loop naar Shawn's kamer. Ik leg langzaam mijn hand op de deur klink. Mijn hele hand is aan het trillen. Ik twijfel nog even, maar open toch de deur. 'Hai' zeg ik. Hij kijkt me aan en zegt niks. 'Kom op Shawn doe me dit niet aan, ik wil het goed maken' zeg ik. 'Oké' zegt hij simpel. 'Hoe vaak moet ik nou nog sorry zeggen?' zeg ik . 'Het spijt me' zegt Shawn opeens. 'Ik had nooit zo boos mogen worden' zegt hij er snel achteraan. Ik glimlach en Shawn doet hetzelfde. Hij zoent mij. 'Dus alles is weer oké?' vraag ik voor de zekerheid. 'Alles is Oké' zegt hij

adksgjkldjga

Tadda hoofdstuk

hoop dat julie het leuk vinden!!!!!
xjuliettex01


623 woorden


Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu