H. 103

351 19 0
                                    

Marit Pov.

De volgende ochtend word ik wakker gemaakt door de wekker, die een afschuwelijk gepiep maakt. Ik kreun even en druk hem uit. Hayes slaapt nog zie ik. Ik glimlach even en besluit om hem nog even te laten slapen. Zelf stap ik wel uit bed en loop ik naar de badkamer toe waar ik vervolgens de douche al aanzet en zelf nog wat kleren pak. Ik pak een basic wit shirtje met 'Hakuna Matata' erop en een lichtblauwe broek. Daarna stap ik de douche in en laat ik de warme stralen water over mijn huid glijden. Snel was ik mijn haren en draai ik de douche uit. Dan stap ik uit de douche, droog ik me af en kleed ik me snel aan. Ik breng nog wat mascara en lipgloss op en loop dan naar mijn kamer waar Hayes nog ligt te slapen. Die ga ik lekker wakkermaken. Ik spring op bed en ga op hem liggen, waardoor hij even kreunt en me van hem afduwt. Waardoor ik hem dus sla met een kussen, wat hij dus ook terug doet. 'Haaayyeeess word nou wakkeeerrrr' Gil ik, ookal slaapt de rest misschien nog. Boeit mij dat, die moeten ook naar school.

'Maar ik wil niet naar school' Pruilt hij. 'Moet' Grijns ik. Ik sla hem nog een keer met een kussen en stap dan van bed af. Wat tevens niet lukt omdat Hayes mijn enkel pakt. Maar dan toch een half uur later zitten we allebei aangekleed beneden. Niet iedereen is beneden, maar boeeieenddd. 'Na school gaan we met zn allen Matt en Sterre ophalen toch?' Vraagt Nash. Ik knik even en eet mijn brood op terwijl ik in mijn tas controleer of ik al mijn boeken mee heb. Ik gris nog een koekje mee en prop die ook in mijn tas. 'Zal ik Burnie nog even uitlaten en eten geven?' Stel ik voor. 'Is goed hoor' Zegt Jack J. Ik glimlach even en trek mijn gympen aan. Ik roep Burnie en klik zijn riem vast aan zijn halsband. 

Na ongeveer 10 minuten ben ik terug en geef ik Burnie zijn eten. Ik geef hem een aai over zijn bol en loop dan naar Hayes die al stond te wachten. Hand in hand lopen we naar school. Ik zucht even en laat mijn hoofd rusten tegen zijn schouder. Hij lacht even. ' Ben je moeee?' Plaagt hij. 'Niet grappig' Zeg ik quasi-verdrietig. Hayes begint nog harder te lachen. Na ongeveer 10 minuten komen we aan op school en loop ik naar mijn kluisje om mijn jas te dumpen en kijk ik daarna even op mijn mobiel naar welk lokaal ik moet. Daarna loop ik naar Hayes en geef ik hem een kus op zijn wang. Hij glimlacht even en we lopen een stukje samen tot ik bij mijn lokaal ben en hij naar de verdieping hierboven moet. Hij geeft me een knuffel en ik sla ook mijn armen om heen. 

Na een lange schooldag zitten we met zn alle in de auto, een hele grote auto ja. Hoe gaat het anders passen. Ik verbind mijn telefoon via de bluetooth met de auto en start spotify op. Ik scroll even door mijn nummers en klik dan op 1tje. Work From Home van Fifth Harmony. Misschien dat het ook mijn lievelingsnummer is maar dat boeit niet. 

I ain't worried 'bout nothin'I ain't wearin' na nadaI'm sittin' pretty, impatient, but I know you gottaPut in them hours, I'mma make it harderI'm sending pic after picture, I'mma get you fired
I know you're always on the night shiftBut I can't stand these nights aloneAnd I don't need no explanation'Cause baby, you're the boss at home
You don't gotta go to work, work, work, work, work, work, workBut you gotta put in work, work, work, work, work, work, workYou don't gotta go to work, work, work, work, work, work, workLet my body do the work, work, work, work, work, work, work, workWe can work from home, oh, oh, oh-ohWe can work from home, oh, oh, oh-oh
Let's put it into motionI'mma give you a promotionI'll make it feel like a vacay, turn the bed into an oceanWe don't need nobody, I just need your bodyNothin' but sheets in between us, ain't no getting off early
I know you're always on the night shiftBut I can't stand these nights aloneAnd I don't need no explanation'Cause baby, you're the boss at home
You don't gotta go to work, work, work, work, work, work, workBut you gotta put in work, work, work, work, work, work, workYou don't gotta go to work, work, work, work, work, work, workLet my body do the work, work, work, work, work, work, work, workWe can work from home, oh, oh, oh-ohWe can work from home, oh, oh, oh-oh
[Ty Dolla $ign:]Girl, go to work for meCan you make it clap, no hands for me?Take it to the ground, pick it up for meLook back at it all over mePut in work like my timesheetShe ride it like a '63I'mma buy her no CelineLet her ride in a foreign with meOh, she the bae, I'm her booAnd she down to break the rulesRide or die, she gon' goI won't judge, she finesseI pipe up, she take thatPutting overtime on your body
You don't gotta go to work, work, work, work, work, work, workBut you gotta put in work, work, work, work, work, work, workYou don't gotta go to work, work, work, work, work, work, workLet my body do the work, work, work, work, work, work, work, workWe can work from home, oh, oh, oh-ohWe can work from home, oh, oh, oh-oh
Yeah, we can work from homeYeah, we can work from homeYeah


Op het vliegveld wachten we tot Matt en Sterre naar de aankomsthal komen. Als we ze zien aanlopen beginnen we te zwaaien en Lucy en Juliette rennen meteen naar Sterre toe. Ook ik en de rest van de meiden rent naar Sterre toe en we geven haar een groepshug. 'Hoee was hettt?' Vragen we allemaal. 'Het was echt superleuk' Vertelt ze enthousiast maar ook wat vermoeid. Vast door de vlucht. Even later zitten we weer in de auto onderweg naar huis. Terwijl Sterre en Matt doorratelen over hoe het was kijk ik Hayes even aan en glimlach ik naar hem.


A/N Haaiii Marit hier. Ik typ nu via een laptop en omygod wat gaat dan snel. Ik was dit weekend naar Disneyland Parijs en het was zoo leuukk :3 Ik had ook een stitch knuffel gekregen lol. In ieder geval, hier een nieuw hoofdstukje! 


Byeex

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu