POV Lauren
Ik word wakker met mijn laptop op mijn schoot. Ik lig in mijn bed en staar naar het plafond waar allemaal silhouet in gegrafeerd staat. Als ik rechtop ga zitten voel ik een koud briesje. De deur naar het balkon staat open en de witte gordijnen wapperen zacht in de wind.
Ik sta op en sluit de deuren. Eerst maar eens opfrissen. Morgen is het valentijns prom. Ik ben er niet, maar dat is niet zo erg. Wel jammer dat ik dan valentijnsdag mis met Aaron. Maar dat breng ik wel alleen door.
Als ik aangekleed en wel de woonkamer inloop zie ik mijn ouders lunch klaarmaken. Malia kijkt een film op de bank en Zoey en Nathan zijn er niet. "Goedemorgen." Zeg ik. "Goedemorgen schat." Glimlacht mijn moeder.
"Waar is de rest?" Vraag ik als ik eenmaal buiten aan tafel zit. Mijn vader zegt: "Zoey is met Martina mee, Nathan is op het strand. De rest van de familie is thuis." "Vanmiddag ga ik naar het strand met vrienden enzo. Ga je mee?" Vult Malia hem aan. "Si." Antwoord ik.
Na het eten loop ik naar mijn kamer om mijn spullen te pakken. Ik haal mijn telefoon uit de lader en haal voor het eerst vandaag vliegtuig stand eraf. De meldingen en tags stromen binnen, zowel op Instagram als Twitter.
Aaron Carpenter heeft een foto geplaatst.
@AaronCarpenter: "Head to secret location with.. @jackgilinsky"
Ik like de foto waarin hij me getagd heeft. Ik vraag me echt af waar ze heen gaan. Ik klik whatsapp aan en zie dat Cameron als laatst 'Goodnight.' heeft gezegd in de groep.
Als ik klaar ben met social media checken is het tijd om naar het strand te gaan.
Mijn ouders blijven thuis en Nathan, Malia, onze vrienden en ik gaan naar het strand en daarna eten bij mijn lievelings restaurant. We lopen de straat op en voor deze tijd van het jaar is het best wel warm. Natuurlijk ga ik niet zwemmen, alleen op het strand chillen.
''Hola Martina!'' Blij knuffel ik mijn nicht. ''Hola chica!'' Ze knuffelt me terug en begint te lachen. ''Je bent veranderd.'' ''Haha, hoezo?'' Samen lopen we verder het strand op. Ik begroet iedereen. Ik ken ze allemaal.. Altijd als ik hier kom trek ik met ze op.
Nathan is met zijn vrienden aan het volleyballen. Het is erg rustig op het strand dus we hebben alle ruimte. Met de groep gaan we in het zand zitten. Iedereen doet zijn eigen ding. Ik praat een beetje bij met Martina en post een foto op instagram.
@laur.ss: ''Zal Aaron niet zien op valentijnsdag :( Ik mis je. @aaroncarpenter''
''Gaat het?''Grinnikt Monica die naast mij zit. Ik haal mijn neus op en knik. Dan krijg ik een bal tegen me aan. ''Leon, i'll beat you!'' Lachend spring ik op en ren naar de jongens toe. We spelen een paar potjes volleyball en chillen nog wat.
De hele middag hebben we ons vermaakt. Bijgepraat en vines gemaakt. Nu is het tijd om te gaan eten. Met de hele groep lopen we langs de boulevard. Het schemert en overal schijnen gezellige lampjes. Wat heb ik Spanje gemist.
Als we in het restaurant zijn aangekomen krijgen we een lange tafel aangewezen. ''Wanneer gaan jullie terug naar huis?'' Vraagt Thomas aan Nath, Malia en mij. ''Ik over een paar dagen.'' Zeg ik ''Wij over een week, zoeits.'' lacht Nathan.
''Puedo ayudarle?'' Een bediende staat naast onze tafel en vraagt naar de bestelling. ''Uhm. Para mí una pizza de salami y un té helado, por favor.'' Zeg ik tegen haar. Ze knikt en schrijft het op. Zo gaat ze de hele groep langs. ''Super agradable que usted está allí!'' Lacht Frederico. Ik knik. ''Ik heb jullie gemist.''
Ons eten is aangekomen en iedereen begint gezellig te praten. ''Dus hoeveel series keek je nou met hem?'' ''Vier.'' Lach ik. ''Jezus! Ik houd nog niet eens een serie vol.'' Grinnikt Nadia. ''Shawn kan heel goed en lang stil zitten.'' Zeg ik. ''Je hebt toch iets met Aaron?'' Vraagt Thomas die tegen over me zit. Ik knik blij. ''Ik mis hem wel.''
''Draai je is om.'' Grijnst Leon.
Verbaasd draai ik me om en kijk recht in de perfecte bruine ogen van.. Aaron.
''AAR!'' Blij spring ik op en ren naar hem toe. Ik spring in zijn armen en zoen hem. ''Wat doe je hier?Omg!''
''Ik mistte je, en anders zou ik alleen naar prom moeten. Ik moest bij je zijn met valentijnsdag.'' Zegt hij. Zijn perfecte stem. Ik ben zo blij en knuffel hem nog een keer.
Iedereen joelt achter me. Grijnsend kijk ik om. Ik pak Aaron zijn hand en samen lopen we naar de tafel. ''Guys, dit is mi boyfriend, Aaron.'' Ik stel hem lachend voor. ''Aar, mijn spaanse vrienden.''
Hij zwaait en lacht zijn perfectste lach. ''Hey Aaron. Lauren heeft alles al over je verteld.'' Lacht Martina.
POV Aaron
De volgende ochtend word ik wakker in het bed van Lauren. Ze ligt te slapen naast me. Ik glimlach en geef een kus op haar voorhoofd. Dan word ze wakker. ''Sorry babe, ik wou je niet wakker maken.'' Schrik ik. ''Maakt niet uit. Happy valentines day!'' Lauren glimlacht en geeft me een kus.
''Ik snap nog steeds niet hoe jij naar Spanje bent gekomen. Je bent echt gestoord. Op een leuke manier dan.'' Zegt ze. Ik haal lachend mijn schouders op. ''Jack mistte Adriana, ik jouw. Toen eer gister kwamen we op het wilde idee om naar jullie toe te gaan. Het vliegtuig gepakt, en here i am. Precies voor valentijnsdag.''
''Ik hou zo veel van jou Lauren. Je bent het beste dat mij is overkomen.''
Laur krijgt tranen in haar ogen en pakt mijn hand.
''Te quiero para siempre.''
''En dat betekent?'' Grinnik ik.
''Ik hou van jou, voor altijd.'' Daarna knuffelt ze me. We rollen bijna van het bed. ''Gekkerd.'' Lachend sta ik op en Lauren springt op mijn rug. ''Ik heb honger.'' Zegt ze. Ik loop de kamer uit, naar de keuken. Gister zijn we naar haar huis gegaan, en haar ouders waren super lief tegen mij. Ik mag hier blijven totdat Lauren ook weer terug gaat.
--
GUYS, MIJN LAATSTE ECHTE HOOFDSTUK HOLY SHIT
3/4 maanden later en het hoofdstuk is almost done. Er komen nog dank hoofdstukken, dus ik zie jullie daar voor het laatst. Super bedacht voor alles!
xx Loonah
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...