POV Ashley
Ik sta in de keuken een ontbijtje voor iedereen te maken en opeens hoor ik juul genade roepen. Ik loop naar haar toe en zie Jack G haar kietelen en Nash staan te lachen. Ik spring op de rug van Nash en begin een nieuwe vine te bedenken. Ik maak de rest wakker en we gaan genieten van een ontbijt gemaakt door mij. 'Wat zullen we zo gaan doen?' vraag ik. 'We kunnen gaan zwemmen' stelt Mahogany voor. 'Ik dacht aan iets uitdagender zoals bungeejumpen.' zegt Cam. 'Ik stel voor dat we een compleet feest gaan organiseren en dat er koppels worden gemaakt die samen een taak moeten uitvoeren.' stelt Shawn voor. 'Steek bij het idee dat jij wil doen je hand omhoog en de meeste stemmen gelden.' Zo gezegd, zo gedaan. De meiden staken hun hand omhoog bij het idee van Shawn en bijna alle jongens behalve Gilinsky, Cam, Johnson en Taylor staken ook bij Shawn hun hand omhoog. 'Het wordt dus een feest en wat we nodig hebben schrijven Shawn en ik wel op en daarna gaan we loten wie samen een koppel gaan vormen.' zeg ik.
Dingen die geregeld moeten worden voor het feest:
- Eten en drinken
- Versiering (slingers, ballonnen enz.)
- Uitnodigingen
- Gastenlijst
-Dj
- Artiesten
-Locatie
- Thema
'Jongens we hebben het lijstje klaar en nu gaan we loten wie met wie gaat en de meiden gaan straks ook kleding shoppen.' zegt Shawn. En ik pak een hoed waar ik de namen van alle meiden in stop en een andere hoed voor de namen van de jongens en daarna lopen Shawn en ik naar de woonkamer. 'Ik heb een hoed met de meiden in en een andere hoed met de namen van de jongens erin. Shawn trekt een naam van de jongens en ik een naam van de meiden en die moeten dan samen werken. Sanppen jullie' en iedereen knikt. Ik trek een naam en Shawn trekt een naam. 'De personen die voor de hapjes en de drankjes moeten zorgen zijn: Lauren en Aaron. We moeten nog kijken wie allemaal komt en dan kunnen jullie inkopen gaan doen.' Shawn en ik trekken weer een naam en dit keer zijn het Mellenie en Jack Johnson. Zo gaat het nog een tijdje door en uiteindelijk zijn de koppels: Lauren en Aaron, Mellenie en Johnson, Lucy en Cameron, Adriana en Gilinsky, Juliette en Matthew , Ashley (ik) en Nash, Sterre en Carter, Marit en Hayes, Mahogany, Taylor en Shawn.
- Eten en drinken: Lauren en Aaron
- Versiering (slingers, ballonnen enz.): Lucy en Cameron en Juliette en Matthew
- Uitnodigingen: Marit en Hayes
- Gastenlijst: Mahogany, Taylor en Shawn
-Dj: Mellenie en Johnson
- Artiesten: Adriana en Gilinsky
-Locatie:Sterre en Carter
- Thema: Ashley en Nash
Pov Shawn
Mahogany, Taylor en ik mogen de gastenlijst maken. Sowieso komen er verschillende viners op de gastenlijst. O2L nodigen we uit, one direction, 5 seconds of summer al denk ik dat zij ook als artiesten worden gevraagd en nog veel meer beroemde mensen nodigen we uit. ik ga naar mijn zusje haar kamer en vraag wat het thema wordt, ze zegt dat ze nog zitten te twijfelen over zwart-wit thema of regenboog, ik zeg regenboog. en ik loop weer verder naar de anderen. 'JONGENS kom naar beneden.' hoor ik Lucy en Juliette roepen. En we lopen met z'n allen naar beneden.
Pov Ashley
Lucy en Juul kwamen net op het idee om alle duo's in dezelfde kleur naar het feest en Lauren kwam op het idee om het feest buiten te houden dus dat gaan we doen. We zorgen dat het op de uitnodiging komt en dan gaan we met alle meiden shoppen. 'Ik ben jullie nog een Starbucks verschuldigd meiden' en we rennen naar de starbucks. Ik zit naar buiten te staren als ik opeens mijn ex langs zie lopen. Ik heb hem gedumpt omdat hij vreemdging met de grootste slet van school en al mijn vriendinnen haten hem nu. Ik staar nu levenloos naar buiten en ik zie hem naar binnen lopen dus ik sta op en loop naar buiten. Lucy en Juul lopen achter me aan en vragen wat er is, ik antwoord dat mijn ex binnen is en we appen de andere meiden dat wij al gingen shoppen. Aan het eind van de shopdag hebben de meiden en ik van alles voor ons uiterlijk voor het feest gehaald en gaan we een meiden avond met voedsel, netflix en kussengevechten houden.
Ik word wakker en zie dat alleen Mahogany al wakker is. 'zullen we de jongens gaan pranken' fluister ik. 'Jaaaa' schreeuwt ze en de meiden worden wakker 'Wat is er, waarom schreeuw je om half 7 's morgens' zegt Lauren vermoeid. 'Nou ik kwam met het idee om de jongens te pranken' 'oeh leuk, zullen we .... ' zegt Lucy. En we bespreken het idee en doen allemaal onze eigen taak.
802 woorden in het hoofdstuk zelf. Verder wil ik zeggen dat je ons allemaal moet volgen hier. Doei dit was Danique trouwens, mijn hoofdstukken kan je herkennen aan de Ashley EN de Shawn POV
Stem, Reageer en deel dit verhaal
Onze accounts zijn:
ikbenlucy, xloonah, rand0mcuts, xjuliettex01, Danique1005, twingii, MaritxMendes en xMellenie_Official
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...