Mellenie's POV~😈💪
Ik zie een blik in de ogen van Lauren die ik niet precies kan plaatsen.
Het lijkt op een verliefde blik, super schattig.
Ondertussen is Justin Bieber weer bezig met het volgende liedje, Love Yourself.
Een van m'n lievelingsliedjes van Justin Bieber.
Ik sta op, pak wat drinken, loop weer terug en ga weer liggen.
Uiteindelijk springen alle boys het water in en spelen ze iets raars in het water.
I don't know wat.
Sommige meiden lezen een boek, maar die horen niet bij onze groep (maginers), sommige liggen te slapen of in het water met de jongens mee te spelen.
Ik kijk even naar JackJ Hoe hij plezier maakt. Hij is echt leuk..
Ik pak naar een tijdje me mobiel en zie dat het al over 3 uur 's nacht's is geweest.
Nu ik eraan denk, ik word nu best wel moe.
Ik kijk nog wat rond hoe het eruit ziet, allemaal lampjes, zwembad heeft op de bodem verschillende knipper lampjes. Ziet er geweldig uit.Eten en drinken bij de bar, nou ja, gewoon in de keuken.
Fantastisch.Met wanneer ik wil zeggen dat ik ga slapen zegt Sterre: 'pff, hoelaat ik het? Het boeit me namelijk niks, ik ga lekker slapen, ben kapot' zegt ze zuchtend.
'Het is over 3 uur 's nacht's geweest, en ik ga ook slapen' zeg ik.
De andere schieten overeind en Adriana staat als aller eerst.'Ben je blij dat je mag slapen?' Vraagt Lucy lachend.
Ze knikt wat en loopt zonder iets te zeggen naar binnen.Ik volg haar voorbeeld, en boven aangekomen, kruip ik meteen in bed.
Niet veel later val ik ook in een diepe slaap.
_
Ik word wakker door m'n telefoon die tekeer gaat.
Het is pas 1 uur in de middag.
Ik open whatsapp en zie dat het allemaal van 1 groep is.
Ik klik op de groep
Magcon||Maginer, ja, zo heet onze groep.
527 ongelezen berichten. Geeft me telefoon aan.Aangezien ik geen zin heb om alles te lezen.
Ik leg me telefoon weg, maar weer gaat ie af.
Ik ontgrendel 'm weer, en zet de groep op dempen.Ik kijk er tevreden naar, en ik krijg een paar berichtjes van Juliette binnen.
Juul: kind.
Juul: kom je nest uit.Daarna vervolgt ook nog berichtje van Lucy.
Ook die open ik.
Lucy: Je houd toch van sixpacks?
U: Jawel, hoezo?
Lucy: Cameron is toch van mij?
U: Ja? Denk het..
Lucy: Nee je weet het zeker, pak de ANTI-CAMERON stok.Ik sta op en zoek de ANTI-CAMERON stok.
U: gevonden
Lucy: Cameron staat hier zonder shirt.
U: Foto!
Lucy: Sla jezelf!!
U: Nee, ik heb er nog niet naar gekeken of iets van dat..HAHA.
Lucy: JackJ staat beneden, Shirtless.Ik gooi me telefoon op de grond, flikker uit bed.
Ren naar beneden. Daar aangekomen zie ik dat Lucy me helemaal voor de gek heeft gehouden.
En nu merk ik pas me haar op, het zit niet.
Lekker dan.Ik loop beschaamd naar boven, en zoek wat kleren uit.
Als ik kleren heb gevonden, trek ik het aan en maak daarna, in m'n haar een Messy Bun.
Ik glimlach tevreden naar m'n haar, en loop naar de douche.M'n hele gezicht was zwart van de make-up, lekker dan.
Ik maak me gezicht schoon, en zie dat me doekjes op zijn.
Ik poets nog me tanden en doe me make-up.
Daarmee klaar loop ik naar beneden.'Adriana?' Vraag ik. 'Jaa?' Antwoordt ze vragend.
'Wil je make-up doekjes halen?' Vraag ik smekend.
Ze twijfeld even, maar daarna heeft ze een voorstel.
OH GOSH, dit gaat niet goedkomen.
'Ik doe het als ik een keer je Babylips mag gebruiken' zegt ze glimlachend.
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...