H. 64

466 28 6
                                    

POV Marit
Ik hoor Shawn en Juliëtte het goedmaken en kan een zachte "Awhh.." Niet weerstaan. Precies daarna zie ik Sterre en Ashley de trap op komen lopen richting hier... 'Ash Ster' fluister ik en ze kijken me aan en grijnzen en we zetten onze hoofden tegen de deur.

'Alles is oké' hoor ik Shawn zeggen en ik kijk naar Sterre en Ashley die hun gil niet meer kunnen inhouden en ze gillen en we springen en alles en nog wat waarna we lachen.

Juliëtte komt met Shawn hand in hand de kamer uitlopen en ik zie Ashley en Sterre snel wegrennen en ze trekken me mee 'Ho meiden een stapje terug' zegt Juul en ik lach 'Wat is er hier aan de hand?' Vraagt Cameron die met Hayes de trap op komt lopen 'Niks' zegt Ashley snel 'Ik begrijp niks van meiden' zegt Hayes en Shawn en Cameron knikken

'Hoef je ook niet te weten' zegt Sterre en gooit haar haar naar achter waarna ik grinnik.

~The volgende dag~
Ik word wakker en gaap. Vandaag school.. Maar eerst Lauren en Lucy ophalen dus we mogen lekker alles missen totdat Lucy en Lauren zijn opgehaald. Lucy had een paar botten gekneusd en haar rechter pols ook gekneusd waardoor ze dus niet kan schrijven. Lauren heeft een hersenschudding en haar arm gekneuds maar ze zeggen dat het binnen een paar weken hersteld. Ik kan die andere groep wel vermoorden Ugh...

We lopen het ziekenhuis in en vragen bij de balie waar Lauren en Lucy liggen. Ze zegt de kamer en we lopen naar de liften.

We kloppen aan bij de deur en openen hem dan. Ik zie Lauren slapen en Lucy nog wakker maar ik denk dat ze pas wakker is geworden. Hayes komt naast me staan en pakt mijn hand.

'Hoe gaat het Lucy?' Vraagt Sterre 'Hmpf..' Mompelt ze 'En je arm?' Zegt Juliëtte 'Hmpf..' Mompelt ze weer 'Kon ik verwachten' zegt Juul lachend en Lucy grinnikt.

'Hoe gaat het met Lauren?' Vraag ik 'Ze moet herstellen ze kon vanavond niet slapen en de dokters gaven haar slaappillen waardoor ze nu slaapt' zegt Lucy en Aaron loopt naar Lauren's bed en ik glimlach. Ze zien er zo cute uit.

'Met jou gaat het goed hè?' Vraag ik 'Ja nu wel' zegt Lucy ik zie dat ze probeert recht te zitten wat niet lukt want ze knijpt haar ogen al dicht en ik zie een traan ontsnappen.

'Gaat het wel?' Vraagt Taylor 'Ja' piept Lucy 'Ga maar liggen' Zegt Sterre 'Kut pijn' mompelt Lucy en ik grinnik. De hele tijd heeft Ashley nog niks gezegd. Nog niks tegen mij of iemand anders.

'Ashley kan ik je even spreken?' Vraag ik en ze knikt waarna we de kamer uitlopen en ik zie Ashley geen laatste blik aan Nash geven of iets in die richting.

'Gaat het wel goed met je?' Vraag ik 'Ja geweldig' zegt ze met een krakende stem maar ik hoor dat het niet goed gaat. 'Het gaat niet goed met je' zeg ik 'Je negeert iedereen en speciaal Nash' zeg ik 'Laat gewoon' mompelt ze en ik zucht 'Goed dan' zeg ik en we lopen terug de kamer in.

Ik loop naar Lucy en ze glimlacht. 'Gaat het wel goed met Ashley?' Vraagt Lucy zacht 'Nee maar ze ontkent het' fluister ik en Lucy knikt.

'Kom jullie mogen gaan' zegt Cameron en Lucy knikt 'Moeten we Lauren wakker maken?' Vraagt Hayes 'Nee dat mag niet van de dokter omdat ze weinig slaap heeft gekregen' zegt Lucy en ze knikken 'Ik til haar wel op' zegt Aaron en ik knik.

~Thuis~
We hebben besloten vandaag een filmdagje te houden omdat Lucy en Lauren thuis moeten blijven en uitrusten. Lucy kan ook niet rechtzitten en moet liggen omdat het nog te veel pijn doet.

~Na een paar uur~
'Ik heb trek. Zullen we pizza bestellen?' Vraagt Adriana 'Ja' zegt Johnson en Matt pakt zijn gsm.

Na een tijdje horen we de bel en sta ik op. Ik loop naar de deur en open hem. 'Hallo 23,30 alstublieft' zegt hij en ik pak het geld van het kastje waarna ik het aan hem overhandig.

'Moesten jullie vandaag niet maar school?' Vraagt Lauren en we zien haar langzaam wakker worden. 'Ja maar we mochten vrij totdat we jullie hebben opgehaald en toen we weggingen was school al uit dus..' Zegt Adriana en ik knik en we kijken de film verder.

'Kijk Lucy slaapt en Sterre ook' zegt Gilinsky en we kijken die kant op en ik zie Cameron en Matt met een grote glimlach kijken 'En Lauren slaapt ook' zegt Aaron en ik glimlach.

Het word laat en ik word moe... Langzaam vallen mijn ogen dicht en val ik in een fijne slaap... In de armen van Hayes...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ewa mensjes!! Sorry voor dit slechte stukje!! Ik heb niet veel tijd om dit te typen ik heb bezoek dus sorry!!😍😜 Btw ik ben het Lucy. Marit kan niet vandaag dus neem ik het over!! Ik hoop dat jullie het toch leuk vinden ook al is het zo kort vandaag en saai!! Sorry!!💕💙

XxMeh😈❤️ - ikbenlucy

852 woorden!!

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu