(Outfit van dinsdag)
Adriana
School is weer begonnen. En om eerlijk te zijn ben ik daar blij om. Toetsweek is niet geweldig. Maar ik ben blij dat we nu geen ruzie meer kunnen maken. Ik word zo moe van de ruzies.
"Oké klas. Jullie eerste toets is Wiskunde." zegt onze Wiskundedocent. Ja no shit man.
Hij deelt de toetsen uit en we mogen beginnen. Ik probeer alle problemen te vergeten en ik richt me volledig op Wiskunde.
"Hoe ging die bij jou?" vraagt Marit moe.
"Goed! Ik had er veel voor geleerd dus hopelijk komt er wat moois uit!" antwoord ik.
"Ik zou willen dat ik jouw hersenen had." kreunt Hayes.
Marit geeft hem snel een kus, "Maak je maar geen zorgen babe."
Ik kijk geamuseerd naar het koppel. Ze zijn zo cute samen! Ik ga gelijk op zoek naar Jack. Hij loopt achter ons met Jack J.
"Jack?" vraag ik.
Hij negeert me en pakt zijn telefoon. Jack J kijkt me verdrietig aan.
Ik zucht en besluit me op de volgende toets te richten.
-Nadat we aantal toetsen hebben gemaakt mogen we naar huis. Zodra we thuis komen gaan veel chillen in de woonkamer. Ik daarentegen loop gelijk naar boven om te leren.
Sinds de vakantie wil ik me meer richten op de toekomst. Vine is leuk en alles, maar ik wil naar een universiteit, en daar heb ik goede cijfers voor nodig.
Je kunt me nu een nerd noemen. Maar dat boeit me vrij weinig. Ik wil zeker kunnen zijn over mijn toekomst. En dat ga ik op deze manier doen.
Ik ben al een paar uur bezig totdat ik word geroepen om te gaan eten. Ik strompel naar beneden.
"Je neemt de toetsweek wel heel serieus of niet?" vraagt Jack lachend.
Ik knik en ga op de stoel naast hem zitten. We beginnen met eten en het is overheerlijk.
"Het eten was heerlijk." zegt Juliëtte zodra we klaar zijn.
"Mooi! Ashley en ik hebben ons best gedaan." zegt Lucy lachend.
"Adriana en ik ruimen wel af." biedt Jack aan.
De rest gaat weg en Jack en ik beginnen met opruimen, als we klaar zijn pakt hij me vast.
"Adri, we moeten praten." zegt Jack op een serieuze toon.
"Ik weet het." antwoord ik zachtjes.
"Serieus?" vraagt hij verbaasd.
"Ja."
"Oh, sorry." zegt Jack verdrietig.
"Mag ik eerst even wat zeggen?" vraag ik onzeker.
Hij knikt en hij gebaart me dat ik kan praten.
"Oké, voordat je zegt dat het over is en dat je een ander hebt. Wil ik zeggen dat ik nog steeds zielsveel om je geef. En welke keuze je nu ook maakt, ik zal niet anders over je gaan denken." zeg ik in één adem.
Jack kijkt me geschrokken aan. "Dacht je serieus dat ik het met je ging uitmaken?" vraagt hij met een trillende stem.
"Ja." geef ik eerlijk toe, "Ik bedoel, kijk nou naar je. Je bent perfect en ik, tja ik ben ik."
Jack pakt me vast en geeft een gepassioneerde kus.
"Adri, denk dat alsjeblieft nooit meer, oké? Jij hoort bij mij, en ik houd van je." zegt hij met tranen in zijn ogen
"Jack. Ik houd ook van jou. Maar ik dacht dat je iemand anders had gevonden."
Hij laat me los en kijkt me aan. "Madison of niet?"
"Ja, ik zag paparazzi. Maar ik kon het niet geloven, ik vertrouwde je." antwoord ik eerlijk.
"Madison is op dit moment een goede vriendin van me, niets meer niets minder. Ze had iets van mij nodig en ik had haar hulp nodig. Ik zou nooit vreemdgaan."
"Ik geloof je en ik vertrouw je. Dat heb ik altijd gedaan."
(Outfit van woensdag)
woensdag
Dag 2 van de toetsweek is aangebroken. Gisteren heb ik tot 's avonds laat nog met Jack geleerd.
"Ik ben blij dat alles weer goed is tussen jullie." zegt Sterre als we de school in lopen.
"Ik ook." glimlach ik.
Ik loop mijn lokaal in en ik wacht op de toets. Nadat de toetsen voorbij zijn besluit ik om te leren met Lauren. We hebben elkaar de afgelopen tijd amper gesproken.
"Hey, ik ben blij dat we nu iets samen doen. Ook al is het leren." grinnik ik.
"Mee eens haha. Als deze week voorbij is dan gaan we Teen Wolf weer kijken!" zegt ze enthousiast.
"Holy, ja dat gaan we doen! Dat hebben we echt nodig hierna." lach ik.
We praten nog wat over Aaron en Jack en we beginnen met leren. Leren met z'n tweeën is altijd leuker.
"Kom ik denk dat het tijd is om naar huis te gaan." zegt Lauren als het 5 uur is.
Ik knik instemmend en we pakken onze spullen.
773 woorden,
Ik zou willen dat het hoofdstuk iets langer was! Maar ik had echt geen inspiratie. Hopelijk heb ik toch wat van kunnen maken.
Liefs,
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...