H. 39

770 35 4
                                    

POV Lucy

Ik word wakker en pak mijn gsm... 10:28... Hm... Dit is wat je noemt fijn uitslapen... Ik sla de dekens van me af en begin aan mijn ochtendroutine...

Ik loop de trap af en loop richting de keuken. Daar zit iedereen al aan tafel te eten en is er nog een plekje met ontbijt.. Zeker voor mij.. Naast Cameron en Juliëtte 'Goodmorning' zeg ik blij 'Morning' zegt iedereen door elkaar en ik grinnik

'Wat gaan we doen?' Vraag ik 'Geen idee kies maar' zegt Matt en dan kijk ik Juul aan die hetzelfde kijkt en we grijnzen 'Dat was denk ik niet zo'n goed idee Matt' zegt Lauren en ik grinnik 'Oehh... Ik denk dat ik al weet wat jullie willen doen en ik stem in' zegt Sterre 'Pretpark!!' Roepen Juliëtte, Sterre en ik en we lachen.

POV Cameron

Die lach.. Is zo aanstekelijk.. Waarom is ze toch zo knap en lief?... Ik wil haar zo graag mee uit vragen maar heb ik de moed wel?.. Taylor weet dat ik op Lucy ben die is er ondertussen achtergekomen en Nash wist het al.. Ik merk dat ik staar en wend mijn blik af maar iedereen lacht nog steeds gezellig.

Nash en Taylor hadden me denk ik opgemerkt en we zijn alle 3 als eerste klaar met ons ontbijt. We lopen naar de gang waar Taylor en Nash beginnen te praten 'Cameron vraag haar mee uit!' Roept Taylor blij 'Maar ik weet niet of ik het wel kan.. Ik wil niet afgewezen worden' zeg ik 'Oké als ze ja zegt dan helpen we je met je date en als ze nee zegt trakteren wij je op Starbucks' zegt Nash en Taylor knikt 'Oké ik vraag haar in het pretpark voor vanavond' zeg ik 'Dan gaan wij alvast dingen regelen daagh' zegt Taylor en sleurt Nash mee.

~Pretpark~
'Wie gaat mee in die hoge?' Vraagt Lauren en iedereen stemt in maar Lucy niet 'Ik ga wat drinken' zegt ze. Dit is mijn kans en Taylor en Nash kijken e bemoedigend aan 'Ik ga ook niet' zeg ik en ze knikken 'Ik ga wel met je mee Lucy' zeg ik en ze knikt 'Is goed' zegt ze met een glimlach en iedereen loopt naar de achtbaan.

We lopen een cafeetje in en bestellen wat te drinken.. Dan gaan we in een hoekje zitten en begin gezellig te kletsen over koetjes en kalfjes...

POV Lucy

Ik zit gezellig in een cafeetje met Cameron!! Hij is zo lief.. En zijn ogen zijn om in te verdrinken...

Na een tijdje gekletst te hebben is het stil.. Het is geen ongemakkelijke stilte maar eerder een fijne rustige stilte... 'Lucy mag ik je iets vragen?' Vraagt Cameron 'Natuurlijk altijd' zeg ik glimlachend 'Oh ja en je hebt al iets gevraagd' zeg ik en hij lacht 'Oké ik heb nog iets te vragen' zegt hij 'Tell' zeg ik 'Eh.. I-Ik..' Zegt hij zenuwachtig? Waarvoor?

'Zoujemetmijopeendatewillengaan?' Vraagt hij snel 'Wat? En nu langzamer. Calm down' Vraag ik lachend 'Zou je met mij op een date willen gaan' zegt Cameron 'Natuurlijk' zeg ik enthousiast en hij zucht.. Opgelucht?...

'Wanneer?' Vraag ik 'Vanavond om 7 uur?' Vraagt hij 'Natuurlijk' zeg ik en ik zie dat het 3 uur is dus genoeg tijd als je met super veel meiden bent!! Dat is geluk!!

~4 uur~
We hebben een gezellige dag gehad hier in het pretpark maar het is tijd om naar huis te gaan.

We lopen richting de uitgang en ik loop met Juul helemaal achter de rest aan en we hebben echt rare gesprekken.. 'Zou je een tattoo willen zetten?' Vraagt ze opeens 'Ja.. Maar waarvoor?' Vraag ik 'Onze beste twinnieschap' zegt ze en ik lach 'Jaa!!' Roep ik blij en we zitten al van alles te bedenken..

We komen erop uit dat we een kleine tattoo willen bij onze polsen ongeveer. Met als het kan een armbandje ofzoiets..

Als we in de auto zitten gaat Taylor achter het stuur 'Kan je Juul en mij hier afzetten?' Vraag ik 'Tuurlijk' zegt hij en vraagt niet door net als de meiden niet. 'Doe niks doms!!' Roept Sterre als we uitstappen 'Je kent ons toch!!' Roep ik blij 'Ja en soms te goed' zegt ze en ik lach net als Juul 'Redden jullie het?' Vraagt Shawn 'Ofcourse' zegt Juul en ik grinnik 'Ja lukt wel. Naar huis lopen is maar 10 minuutjes ofzo' zeg ik en ze knikken en rijden weg...

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu