(a/n Ik wil eerst even iets uitleggen, want het lijkt allemaal een beetje warrig. Toen ze samen in de villa gingen wonen was het zomervakantie. Daarna gingen ze naar school, waardoor het nu dus september is en ze random 2 weken vakantie hebben. De vorige paar hoofdstukken waren in het weekend waardoor we niet naar school gingen. x)
(Outfit)
-
POV Lauren
''Adri, bent u zover?'' Ik sta lachend in haar kamer, Adriana rent druk heen en weer. We hebben sinds gisteren vakantie, en het plan van Adriana en mij gaat door. We hadden na ongeveer een week een vakantie geboekt naar Spanje om er anderhalve week te relaxen. Maar dat is ook al iets van drie weken geleden. ''Het is al bijna kerst jongens.'' Cameron glijdt lachend met zijn koffer van de glijbaan naar beneden. Ik gooi mijn koffer van de glijbaan af en ren terug naar mijn kamer om de andere tas te pakken. Die glijbaan komt nog is van pas. ''Het is net september sukkel.'' Mellenie grinnikt en zegt daarna: ''Eerst komt halloween nog.'' Iedereen is druk bezig met inpakken, eigenlijk zijn we bijna allemaal al klaar. Ashley is nog bezig in de keuken, Nash en Hayes skypen met hun ouders en ik help Cameron met de auto inladen.
''Gaan we nog?'' Matthew zit ongeduldig in het busje te wachten. Obviously zit hij als eerst in de auto, is Matt het eerst klaar en heeft dan het gevoel dat iedereen sloom is. Carter en Marit hebben gister na school een hele tas met snacks gekocht die voorin bij Gilinsky ligt. We rijden trouwens met een soort tourbus waar we met zijn alle inpassen. We laden alle koffers en tassen in, Sterre sluit de deur, vergrendeld de poort en checkt of alle ramen dicht zijn. Als laatst komt zij de bus in. Met Shawn en Adriana zit ik vooraan waar Jack G aan het rijden is. ''Doei huis, tot volgende week.'' Lucy zwaait naar de villa die langzaam voorbij gaat.
'''VAKANTIEE VAKANTIE!'' Taylor rent door de bus. Hoe langer we rijden, hoe drukker de jongens worden. Cameron gaat lachend voor me staan en doet Drake na. Gilinsky doet de radio harder en door de hele bus dreunt de beat van Hotline bling. ''Djensbattle.'' Ik spring op en doe gek mee.
''We hebben trouwens jullie lijstjes verzameld en een indeling gemaakt voor de kamers.'' Juliette pakt haar ipad en leest voor: ''Sterre, Lucy en ik. Lauren, Adriana, Jack&jack. Marit, Ashley, Mellenie en Mahogany. Cameron, Nash, Aaron, Taylor. Carter, Shawn, Matthew en Hayes.''
Ik knik. Prima. Moe plof ik weer op de bank met een zak chips die ik van Nash heb afgepakt. Op een of andere manier is het zo ontstaan dat we alles van elkaar afpakken. Ik lach bij die gedachte en neem een hap met cheese onion chips.
POV Shawn
Ik leun verveeld tegen het raam aan. Ik staar naar de verkeersborden die ons naderen. We rijden nu door Portugal, over een paar uur zijn we in Spanje. Het is al laat in de avond, de reis met de boot duurde heel lang. Van Amerika naar Europa met de bus is niet zo gemakkelijk. Tegen de verveling pak ik mijn gitaar erbij en begin met zingen:
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...