H. 47

609 29 2
                                    

POV Lucy
Sterre is wel wakker maar diep van binnen weet ik dat het mijn schuld was.. Ik had daar moeten liggen niet zij! Zij moest er niet onder liggen maar ik!...

Ik sta op en loop de kamer uit. Iedereen verbaast achterlatend en ik zucht. Dan loop ik naar een dokter en tik hem aan 'Wat kan ik doen voor u mevrouw?' Vraagt hij als hij zich omdraait 'Ik wou vragen wanneer Sterre Pottorff uit het ziekenhuis mag' zeg ik 'Eh.. Na de testjes. Ik ga wel met u mee en voer de testjes meteen uit dan kan ze sneller naar huis' zegt hij en ik knik dankbaar.

Als de dokter klaar is met de testjes blijft het ongeluk maar door mijn hoofd spoken.. Het is mijn schuld.. Ik had het moeten voorkomen.. Ik had haar moeten helpen..

'Waar denk je aan babe?' Vraagt Cameron lief.. Jaja.. Ik weet het.. Hij is zo lief.. My dreamboy...

'Nergens' zeg ik snel 'Ik ken je.. Waar dacht je aan?' Vraagt hij zacht zodat de rest het niet hoort en pakt mijn hand. 'Aan dat het mijn schuld is.. En elke keer zie ik het weer voor me toen de man Sterre raakte' fluister ik zacht. 'Het is niet jou schuld.. Jij kon er ook niks aan doen..' Fluistert hij en wrijft over mijn hand 'Jawel.. Het is mijn schuld.. Ik had daar moeten liggen niet zij' fluister ik zacht terwijl de tranen in mijn ogen wellen. 'Nee.. Je kon niks doen Lucy.. Geef jezelf niet de schuld van iets wat je gewoon niet kon voorkomen' zegt Cameron en ik knik.. Hij heeft gelijk.. Denk ik... Een tweestrijd met mezelf...

Sterre mag weer naar huis! Ze heeft alleen een gebroken arm eraan overgehouden. Wij hebben de meest gekke dingen op haar gips gezet en met we bedoel ik Juul en ik. De rest heeft gewoon hun naam erop gezet.

We lopen het ziekenhuis uit en dan komen we 2 fans tegen 'Hoe gaat het met je Sterre?' Vraagt de een meteen. Fans dus.. 'Het gaat goed hoor.. Het is niks ergs' antwoord Sterre glimlachend en ik glimlach zwak. Cameron pakt mijn hand vast en knijpt erin. Hij weet wat ik denk...

'Het is jou schuld. Door jou lag Sterre in het ziekenhuis' zegt het andere meisje. Auwch.. Daar komt het schuldgevoel weer. 'Nee het is niet haar schuld' zegt Matt 'Jawel dat is het wel! De auto mocht Sterre niet aanrijden! Ze heeft niks misdaan!! Als Lucy haar had weggeduwd dan hadden ze allebei niks gehad' zegt de fan nogal boos.. Nouja fan?.. Hater als het aan mij ligt..

'Ze kon er niks aan doen. Het is niet haar schuld' zegt Taylor een tikkeltje geïrriteerd 'Jawel dat is het wel! Ik snap niet waarom Cameron met haar neemt! Oh ja en heel de wereld weet het al van jullie' zegt de andere fan. Ze hebben gelijk... Het is mijn schuld.. 'Ik bedoel kijk eens naar haar ze is zo lelijk' zegt het andere meisje.. Krak.. Daar ging alles.. Ze hebben gelijk.. Ze hebben overal gelijk in.. Ik ben lelijk en het was mijn schuld...

Ik laat langzaam Cameron's hand los. De tranen staan in mijn ogen. Hij kijkt mijn kant op en kijkt me verbaasd aan. Hij probeert mijn hand weer te pakken maar ik stap naar achter. De hele groep kijkt naar me en ik ren weg.. Waarheen weet ik niet maar ze hebben gelijk.. De fans hebben gelijk over alles. Ik hoor nog dat ze me roepen maar ik reageer en niet op en ren verder...

POV Cameron
Waar gaat ze heen? 'Beter ze is weg' zegt de fan.. Daarom is ze weg.. De haat die ze kreeg... 'Ik snap niet waarom jullie haar haten. Ze is het liefste meisje dat ik heb ontmoet. Als je niet accepteert dat ze mijn vriendin is dan ben je geen echte fan. Hoe kan je iemand haten die je niet eens echt kent' zeg ik een tikkeltje nogal boos.

We negeren de 2 fans en lopen weg met hun achter ons aan. Ugh.. Iedereen is nogal boos dat Lucy nu weg is door ze en na een tijdje zijn we de 2 fans kwijt 'Waar kan ze zijn?' Vraag ik wanhopig.

POV Juliëtte
'Ze kan overal en nergens zijn Cameron' zeg ik 'Maar waar is ze?' Vraagt hij wanhopig. 'Ik weet het niet' zegt Sterre 'Het is niet haar schuld' zegt Sterre 'En ze is al helemaal niet lelijk. Ze is het mooiste meisje wat ik ooit heb gezien' zegt Cameron zuchtend 'Er is een plek waar ze kan zijn. Ze gaat er altijd heen om na te denken en alleen ik weet ervan' zeg ik zacht 'Waar?' Vraagt iedereen in koor 'Dat kan ik niet zeggen. We kunnen niet met z'n alle er naartoe. Het is een rustige plek om na te denken' zeg ik 'Gaan jullie maar' zegt Sterre en wijst naar Cameron en mij 'Ik praat later met haar' zegt ze en we kijken naar de rest maar vooral naar Taylor, Shawn en Sterre en die knikken.

POV Cameron
We lopen het bos in. Juliëtte en ik 'Weet je zeker dat het hier is?' Vraag ik en ze knikt 'Ja hierheen' zegt ze en loopt naar een struik. Ik volg haar en uiteindelijk komen we uit bij een prachtige waterval...

We zien een waterval en een stromend rivier met een rots waar een meisje op zit.. Lucy..

POV Lucy
Snikkend zit ik bij mijn geheime plek. Het is hier prachtig.. Een stromende waterval met een rivier en aan een mooie zonsondergang die je hier duidelijk kan zien... Prachtig...

Dan komt er iemand links en rechts van me zitten.. Ik kijk links en daar zit Juliëtte. Ze kijkt me aan en glimlacht zwak. Dan kijk ik rechts van de rots en daar zit Cameron. 'Het is jou schuld niet dat weet je toch?' Vraagt Juliëtte

'Dat is het wel' snik ik 'Ik had het kunnen voorkomen. We hadden die weddenschap gewoon niet moeten maken' zeg ik zacht snikkend 'Het is echt niet jou schuld. En die haters kletsen maar wat. Ze waren er niet bij' zegt Cameron en ik knik.. Dat is waar..

'Oké dat klopt misschien niet maar wel dat ik lelijk ben' zeg ik 'Wat?! Nee echt niet. Je bent het mooiste meisje wat ik ooit heb gezien! En je bent zo lief. Ze kennen je niet eens dus hoe kunnen ze je beoordelen' zegt Cameron en ik knik.. Ze hebben gelijk.. Ik kon er niks aan doen..

'Jullie hebben gelijk' zeg ik en veeg mijn tranen weg en haal diep adem. Ze staan op en kijken me aan. Cameron pakt mijn hand en ik ga staan. Juliëtte geeft me een knuffel en Cameron een knuffel en een kus en ik zucht.. Daarna lopen we met z'n drieën naar huis...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heyy iedereen!! Ik hoop dat jullie het een leuk stukje vinden!! Volg het nieuwe account van Sterre, Juliëtte en mij!! Good3Girls we beginnen met een nieuw verhaal en zouden het leuk vinden als jullie het lezen!! Hoe vonden jullie mijn stuk? Meningen om mijn schrijfstyle te verbeteren is altijd welkom!!😜❤️ Tot volgende week!! Of op mijn account!!👑😍 check onze prive accounts ook!! Daar staan ook leuke boeken op die zeker om aan te raden zijn!! xjuliettex01 twingii xloonah MaritxMendes Danique1005 rand0mcuts JJxMG__

XxMeh😈❤️ - ikbenlucy - MagconTwinnies - xMagconGirls_ - Good3Girls

1230 woorden!!

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu