H. 81

501 30 9
                                    

Pov Sterre
"Sterre" fluister iemand en drukt een kusje op me wang. "Babe" moppelt de zelfde stem. "Ga weg ik wil slapen" moppel ik en duw het gezicht weg. "Ster babe wakker worden" zegt Matt. Waarvan ik ondertussen al door had dat hij het was. Ik open moeizaam mijn ogen en kijk hem aan. "Wat is er" vraag ik. "Ik heb honger" zegt Matt en kijkt me aan. "Hoe laat is het wel niet" vraag ik. "3 uur" zegt Matt en geeft mij een schuine glimlach. "Matthew Espinosa wat gaat er in je hoofd op" zeg ik zuchtend. "Eten, dat ik van je hou, en nog wat andere dingen" zegt Matt. "Waarom heb je mij wakker gemaakt je kan naar beneden lopen en eten pakken" zeg ik. "Ja.. Die film gister avond/vannacht was niet zo slim idee" zegt Matt en kijkt me awkward aan. "Sukkel" zeg ik en ga rechtop zitten en sla mijn benen over de rand en laat mij het warm bed uit glijden. Matt pakt blij mijn hand en trekt mij mee naar  beneden. "Wat wil je hebben dan" vraag ik en ga op het keukeneiland zitten. "Pizza" zegt Matt en kijkt mij aan. "Serieus pizza om fricking 3 uur 's nachts" zeg ik verbaasd. "We kunnen het er ook over hebben wat jij allemaal eet als jij je periode hebt" zegt Matt en pakt zijn telefoon en gaat domino's bellen. Ik spring van het keukeneiland af naar de keuken en open de koelkast pak een pak appelsap en drink gewoon uit het pak. "Je moet dat pak nu wel leeg drinken" zegt Matt en slaat zijn armen van achter om mij heen. Ik knik en geef het pak aan Matt die ook een slok neemt. "Ze komen over tien minuten" zegt hij en geeft het pak terug aan mij. Ik neem weer een slok. Ik ga weer op het keukeneiland zitten en Matt komt tussen mijn benen staan. Matt pakt mijn kin en draait hem richting hem en zodat ik hem moet aankijken. "Wat" vraag ik. "Ik wil weten wat ik krijg voor kerst" zegt hij en maakt een pruillip. "Wil ik ook wel weten" zeg ik. Matt grinnikt drukt een kus op me lippen en loopt weg. "Blijven zitten" roept hij. Na een paar minuten komt hij terug lopen met een doosje en en een kaart. Hij geeft als aller eerst het doosje. Ik pak hem aan en scheur het papier er af. Ik open het doosje en haal de ketting er uit. "Hij is prachtig" fluister ik. Ik druk mijn lippen op die van Matt. Matt pakt het kettinkje over en doet hem bij mij om. Ik pak Matt's telefoon en open insta en maak een foto. "Je plaats hem dan wel op mijn insta he" zegt Matt. "O ja wacht" zeg ik en spring van het keukeneiland en ren naar boven en pak mijn telefoon en ren weer naar beneden. Ik maak opnieuw een foto en plaats hem dan wel op insta.

 Ik maak opnieuw een foto en plaats hem dan wel op insta

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

SterrePottorff// thanks babe ❤️

"En nu deze" zegt Matt en geeft de envelop. Ik pak de envelop aan en maak hem open en lees hem snel. "OMG dagje disney world" roep ik blij en vlieg Matt om zijn nek. Matt knikt en drukt zijn lippen op de mijne. Onze kus word verstoort door de deurbel. "Fack dadelijk word er iemand wakker" zeg ik. Matt grinnikt en loopt snel naar de deur. Ik ga op het keukeneiland zitten en wacht op Matt. Naar een paar minuten komt Matt binnen lopen met een pizza doos en komt naast mij zitten en opent de pizza doos. "Kunnen we niet beter boven zitten" vraag ik en kijk Matt aan. "Hoezo" vraagt Matt verbaast. "Dan kan ik weer slapen en jij je pizza eten" zeg ik. Matt zucht en knikt en springt van het keukeneiland af. Ik spring er ook van af en samen lopen we terug naar boven. Als we in Matt's kamer zijn laat ik me vallen op het bed en sluit mijn ogen. "Welke pizza heb" vraag ik als ik me realiseer dat ik het nog niet had gevraagd. "Nutella" zegt Matt. Ik schiet omhoog en kijk naar de doos waar de pizza Nutella ligt (dit is goddelijk btw) ik pak een punt en stop hem in mijn mond. De deur gaat open en een half slapenden Carter staat daar. "Dacht ik al konden er maar twee zijn jullie of cam en Lucy" grinnikt hij. "Stukje" vraagt Matt en pakt een stukje en steekt hem uit naar Carter. Carter haalt zijn schouders op en pakt hem aan en loopt onze kamer uit terug naar de zijne. Nadat ik twee punten heb gegeten en Matt er 4 leggen we de doos weg. "Nu gaan we echt slapen" zeg ik en ga weer in bed liggen. Matt legt de doos weg en komt naast mij liggen.

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu