POV Lucy
~De volgende ochtend~
Ik word wakker en meteen denk ik aan vandaag hoe gezellig het gaat worden. Het is vandaag oudjaarsdag!! Ik ben benieuwd naar het vuurwerk afsteken. Dat is altijd zo leuk maar ook gevaarlijk.Ik zucht en pak mijn gsm waar ik op zie dat het 10:37 is. Ik voel de greep van Cameron aan mijn heupen verstrakken en leg snel mijn gsm weg. Ik zie zijn oogleden langzaam openen en glimlach 'Goodmorning' zegt hij slaperig 'Goodmorming Cam' zeg ik blij en hij lacht.
Na een tijdje van knuffelen zucht ik 'Zometeen weer een jaar verder en 3 dagen erna ben ik jarig' zucht ik 'Ik word oud' mompel ik 'Ik ben ouder' zegt hij lachend en ik lach.
'Ik ga de rest wakker maken' zeg ik 'Goede afsluiter' zegt hij lachend en ik grinnik. 'Ben zo terug en sluit meteen de deur als ik er ben voor als ze achter me aan zitten' zeg ik 'Voor een kusje' zegt hij en ik grinnik en geef hem een kusje.
'Ja?' Vraag ik en hij knikt en lacht. 'Tot zo' zeg ik en ren snel naar de kamer van Sterre en Matt. Ik open langzaam de deur en zie ze nog slapen.
Snel ren ik naar het bed en spring erop 'Wakker worden lovebirds het is oudjaarsdag!!' Roep ik blij en ze worden kreunend wakker 'Lucy ga weg' zegt Sterre chagrijnig en ik ren snel weg naar de kamer van Hayes en Marit.
Ik ren de kamer in en spring op het bed 'Allemaal met je luie lichaam van het bed want het is oudjaarsdag!!' Roep ik blij 'Ga weg Lucy' zucht Marit geïrriteerd en stopt haar hoofd in haar kussen en ik ren weg naar de kamer van Juul en Shawn.
'SHAWNIEE JUULTJEE IEDEREEN WAKKER WORDEN HET IS OUDJAARSDAG!!' Gil ik en spring op hun bed. Shawn word lachend wakker en Juul eerder chagrijnig net als Sterre en ik schiet in de lach.
'Lucy Kendall Valentineeeee je bent zo dood!!' Roepen Juliëtte en Sterre 'Rennen!!' Roept Shawn lachend en ik ren snel naar mijn kamer en Cameron sluit lachend de deur en doet hem op slot.
'Ugh.. Rotdeuren.. Ik krijg je nog wel!!' Roept Sterre en ik weet gewoon dag Juul aan het knikken is.
Lachend pak ik wat kleding uit mijn inloopkast en zeg 'Ik ga even douche' en Cameron knikt waarna ik als ik niks meer hoor bij de deur de deur open en vlucht naar de badkamer.
Nadat ik klaar ben met mijn ochtendroutine loop ik naar de woonkamer. Ik zie iedereen al aan de keukentafel zitten dus ik neem ook maar plaats.
Na het eten is iedereen van alles en nog wat aan het regelen voor vanavond. Het word onze eerste oud en nieuw bij elkaar. En dan 3 dagen daarna ben ik jarig.. Ik voel me echt oud worden.
'Oké dus alles staat klaar?' Vraagt Lauren voor de zekerheid en iedereen knikt 'Oké dan zijn we klaar voor vanavond' zegt Adriana en ik knik blij.
Rond 4 uur begint iedereen weer overal heen te rennen om het eten te maken en nog snel naar de supermarkt te gaan. 'Nee!! Lucy zet snel het vuur uit!!' Roept Sterre 'Waarom ik? Jij liet het aanbranden' lach ik 'Doe nou maar' zegt Juul en ik zet het vuur uit.
'Gaat alles goed hier?' Vraagt Nash 'Ja geweldig' zegt Ashley sarcastisch 'Alles brand aan door die 2 daar' zegt Juul 'Dat word pizza vanavond denk ik' zegt Cameron 'Ja ik denk het ook' zegt Matt
'Het lukt wel uiteindelijk' zegt Sterre 'Nee ik denk het niet' lach ik. 'We proberen het nog wel' zegt Marit 'Als alles maar niet aanbrand vind ik het goed' zegt Lauren lachend
'Ik wil dit niet meer doen ik kan er niks van' zeg ik na een tijdje en Sterre knikt en lacht 'Wij doen het wel dekken jullie de tafel als je even niks laat vallen' zegt Ashley 'Okay' zeggen we allebei braaf en pakken de borden en het bestek.
'Lukte het?' Vraagt Hayes 'Nope' zegt Sterre 'Die geur kan je 3 straten verderop nog ruiken denk ik' lacht Taylor 'Neuhh misschien meer' zeg ik en ze lachen allemaal. Okay a Joke...
'Klaar!!' Roept Adriana 'Eindelijk!!' Roept Juul en ik grinnik 'Sorry!!' Roep ik 'Geef niks we wisten al dat jullie er niks van konden dus kochten extra pakken. Het was grappig jullie te zien klooien' zegt Marit 'Zei dat even eerder' zucht ik en Sterre knikt uitgeput.
'Nu zit er overal bloem' zeg ik en wijs naar mijn kleding en gezicht en krijg ineens weer bloem in mijn gezicht 'Boom bitch karma' zegt Juul lachend en ik schud mijn hoofd 'Funny' lacht Ashley 'Ja zie haar haar' lacht Aaron 'It's just a prank' zegt Sterre 'I know a joke' zeg ik en iedereen knikt 'Maar ik ga dit wel even eraf halen' lach ik en ze knikken.
In de avond doen we allemaal onze jurken aan (Zie H. 85 voor de jurken) We lopen naar de achtertuin en gaan op het veranda zitten. De frisse wind en de warme lucht..
'Zet het vuurwerk klaar nog 10 minuten!!' Roept Sterre na een tijdje als we klaar zijn met eten. Ik knik snel en we pakken het vuurwerk van binnen en lopen via de voordeur naar buiten op de stoep.
Ik pak wat kleine rotjes en steek ze aan waarna ik er alvast een paar gooi 'Nog 5 minuten!!' Roept Lauren en ik knik. Allemaal zetten we ons vuurwerk klaar. Nou.. De meiden bedoel ik met ons.. De jongens staan toe te kijken en filmen ook tegelijkertijd.
'3..2..1.. Happy new year!!' Roepen we met z'n alle en dan steken we het vuurwerk af en rennen we snel weer ervandaan en in een zoef is het de lucht in. Ik zie dat de jongens hij gsm's weg hebben gelegd en dan voel ik armen om mijn heupen en draai me om.
'Happy new year..' Zegt Cameron en ik glimlach 'Happy new year' zeg ik 'Op naar een nieuw jaar vol met nieuwe belevenissen' zeg ik en hij glimlacht en zoent me...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
HIYAH!! Hier ben ik weer!! Ja... Eh.. Ik hoop dat jullie dit hoofdstukje leuk vinden!! Ik plaats nu het 100e gepubliceerde deel!! En raad eens Viners To The End heeft al bijna de 10K lezers!! We zijn al over de 9K dus we gaan zo door!!💙💁XxMeh😈❤️
1072 woorden!!
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...