Heey, gister zouden er twee hoofdstukken komen alleen Mellenie kon niet. Volgende week zien jullie haar weer!
-----POV Lauren
Een koude hand op mijn buik. Ik schrik wakker en draai me om. Oh, het is Ashley. Ik wrijf wat in mijn ogen en zie dat Lucy en Julliette al wakker zijn. [A/N Elk hoofdstuk begint bijna met wakker worden, but okay.]
"Goedemorgen." De veertjes van het kussen kraken hard in mijn oor. Ik ga rechtop zitten en vraag naar de tijd. "Half 7." Zegt Marit die net wakker is geworden. We liggen allemaal op de kamer van Adriana. Als eerste sta ik op om me klaar te maken voor school. Vandaag zouden er nieuwe leerlingen komen.
Mijn make-up is gedaan en ik trek een leuke outfit aan. {Media}
Normaal ben ik hier niet zo van, maar het staat voor een keer wel leuk. Als ik mijn haren krul komt Mellenie de badkamer binnen lopen. "Goodmorningg!" zegt ze vrolijk. Zo die is blij. Op maandagen ben ik meestal chaggerijnig, depressief en lig het liefst in bed omdat school begonnen is.Maar de warme gloeiende zon maakt het beter vandaag. Het wordt iets van 30 graden. Vanavond gaan we picknicken bij het strand. Eigelijk is het een soort heel groot park, waar vaak festivals en feesten worden gehouden. Er is ook een strand en een meer waar je kunt zwemmen. We gaan er heen rond 5 uur en blijven daar eten en chillen op kleden, als een picknick dus.
POV Aaron
Als ik me heb aangekleed loop ik samen met Cameron naar beneden. "Vind jij het niet snel gaan?" Vraag ik hem. We komen beneden aan en ik ga meteen zitten aan de bar. "Wat?" vraagt hij terwijl hij de broodroaster aanzet. "Relaties enzo. Iedereen heeft al iemand, een crush." Zeg ik. Cameron haalt zijn schouders op. "Is toch leuk" Hij haalt broodjes uit de vriezer en stopt ze in de toaster.
"En die zijn voor mij!" Carter pakt de toast af als Cam ze net op zijn bord heeft gelegd. "Cartar, stap itt" Cameron lacht en pakt ze terug.
"Anyways, het valt wel mee hoe snel het gaat. Niemand is verder gegaan dan zoenen toch? Jij toch ook niet?" Vraagt hij me. Ik denk na. "Alleen een kus. Maar ik wil de tijd nemen weet je wel." Hij knikt en geeft een geroosterd broodje aan mij."Hey." Lauren komt beneden en gaat de keuken in. "Is de rest wel wakker? Het is al kwart over." Carter kijkt op van zijn laptop en loopt naar boven om te checken. "Hoi." zeg ik terwijl ik een hap van mijn brood neem. Lauren glimlacht naar me. Ik probeer het terug te doen maar er valt een stuk kaas uit mijn mond. We schieten in lach. "Ik heb zin in vanavond." Zegt Cameron die naast me is komen zitten."Zijn de boodschappen al gedaan trouwens?" Vraag ik in het algemeen. Cameron knikt, en zo doet Laur. "Hebben we gister gedaan."
POV Shawn
Ik heb me verslapen vanochtend, maar ik ben optijd op school. Met Jack Gilinsky loop ik de gangen door. Wat een drukte. We nemen afscheid van de andere jongens en lopen met Aaron ons lokaal in. De groep is over drie klassen verdeelt, vandaar dat we elkaar weer zien tussen de lessen door. Ik pak mijn boeken en leg ze zo voor me neer dat ik mijn mobiel er achter kan verstoppen.
Laur ☆ online
> En? Hoe zijn die nieuwe leerlingen?
< Vreselijk. Het is zo'n groep van een stuk of 12, er komen er ook een paar in de andere klas.
> Grote klas wordt dat dann
< Ja. Een zo'n meid keek me vuil aan! Pfoe. Maar ik herken haar ergens van. De rest ook trouwens. Volgens mij doen ze ook aan Vine.
> Daar heb je 't. Fights. Magcon&Maginer tegen hun. Haha.
< Mr. Hastings kijkt naar me, see you in de pauze Shawn xPOV Lauren
Na het derde uur loop ik met Adriana en Nash naar buiten. We hebben net een geschiedenis toets gehad. Die is screwed up.
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...