POV Lauren
Het is half 10. Een paar zijn al naar bed gegaan. ''Zullen we iets doen?'' Vraag ik verveeld. Met mijn voeten hang ik over de leuning van de bank. Taylor knikt en gaat rechtop zitten. ''Truth or dare?'' Stelt hij geheimzinnig voor. Ik schud mijn hoofd, en zo doet de rest. ''Te vaak gespeeld.''
''Kaarten?'' ''Saai..''
En zo gaat het nog wel even door. Niemand heeft een idee. Johnson loopt naar boven omdat hij gaat slapen. We zitten nu nog met Cameron, Juliette, Marit, Aaron, Taylor en ik. ''Of we nemen een prank video op? Haha.'' Cameron gaat staan en springt op de bank tegen mij en Marit aan. ''Dude.'' Ik duw hem lachend van me af.
''Wie gaan we pranken? Beter laten we ze gewoon slapen.'' Juliette checkt wat op haar mobiel. ''We kunnen een video opnemen? Smoothie challenge ofzo.'' Stelt Marit voor. Ik knik en hap van mijn popcorn. Aaron ligt naast me een followspree op twitter te doen. Hij graait in de bak. Ik gooi popcorn naar hem toe. ''Niet nakken.'' Zeg ik lachend. ''Good idea. Ik pak de softboxen en de camera'' Zegt Cameron die druk naar boven rent.
''Gaan we dit zo laat nog doen?'' Taylor ligt melig op het kookeiland. Hij legt de spullen klaar. Ketchup, rauw gehakt, pindakaas. Er ligt van alles. Ik heb de kaartjes gemaakt. Met zijn zessen staan we achter de grote bar. ''Hey Guys, ik ben Cameron Dallas en ik ben hier met..''
Nadat we ons allemaal hebben voorgesteld gaan we beginnen. Ik mag als eerst een lootje trekken. ''Banaan.'' Glimlachend pak ik het trosje bananen en leg het op het snijplankje. Als de rest ook een lootje trekt begin ik alvast met snijden.
''Nee! Sandwich spread..'' Juliette steekt haar tong uit en zet de pot met een vies gezicht bij haar plankje. Als alle producten op zijn kijken we naar elkaars spullen. ''Dit word zo nasty..'' Zegt Aaron. We knikken. Ik heb bananen, jam, kwark, courgette, pastasaus, zalm en een rauw ei. Een voor een maken we de smoothie.
''Klaar? 3...2..1.. DRINK!'' Telt Cameron af. Tegelijk nemen we allemaal en slok van de drap. ''IEEEL!'' Marit spuugt het als eerst uit. Daarna vallen Taylor en Cameron af. Ik slik het gauw door. De smaak is onmenselijk smerig. ''Atten, atten!'' Juicht Cameron. Ik kijk Juliette en Aaron aan. In een grote slok drink ik de smoothie op. ''Eww!'' Kuch ik. Aaron heeft het opgegeven en Juliette heeft het net zoals ik opgedronken.
-
PETS. Mijn wekker ligt kapot naast mijn bed. Fijn... Ik sta op en loop meteen naar mijn kast toe. Vandaag is het regenachtig. Snap ik na deze hoge temperaturen. Niet dat het nu koud is, maar ik doe wel een lange broek aan.
Ik plaats de foto op mijn instagram en loop meteen naar mijn kaptafel. Concealer, wenkbrauwen, eyeliner, mascara en lippenbalsem. Basic of the basic, ik ben bang dat als ik meer opdoe het gaat uitlopen.
Er zitten een paar bultjes op mijn wangen, maar i don't care. Ik ben lui.
Gister was super leuk. Vanmiddag gaat Cameron de video editen en uploaden. Ik heb nu een trauma aan smoothies.
Als ik mijn haar in twee vlechten heb gedaan pak ik mijn ingepakte schooltas en loop naar de kamer van Shawn.
"Goedemorgen Laur." Hij doet zijn gordijn open. "Gaan we vanavond beginnen aan Teen wolf?" Ik glimlach en blijf in de deur opening staan. Hij knikt en trekt zijn hemd uit.
Als ik beneden kom, zitten Gilinsky, Mellenie en Lucy er ook al. "Gekke hipster." ik wijs lachend naar de pet op Lucy's hoofd. Volgens mij is die van Cam.
Ik trek een kom uit de kast en doe er melk in. Ik gooi er chocolade pops ontbijtgranen troep in en ga aan de bar zitten naast Mellenie. Haar hoofd rust op haar rugzak. "Tired." Zegt ze.
"Die andere groep he.. Zijn ook viners right? Dat meisje waar Hayes het over had, heeft 6 mil volgers." Zeg ik tegen Jack, Lucy en Mell. Jack knikt. "Ze hebben allemaal meer dan een miljoen. Ik herkende ze al. Ik had wel gelezen dat een paar super rude naar fans zijn." "Sukkels." Zucht Lucy.
"Carter, kom!" Nash zucht en rent de trap weer op. "Wij gaan babes." Ashley zwaait. "Aar, heb jij dat bio proefwerk al gehad?" Vraag ik hem terwijl we naar buiten lopen. Hij schudt zijn hoofd.
Maybe is het ook wel raar dat teens van tussen 16 en 20 samen wonen en nog naar school gaan. Maar we really don't care. We woonden sowieso niet zo ver van elkaar af en het huis ligt op een redelijke afstand naar ouders en familie. Ik vind het prima. Ik mis ze wel hoor. Zoey, Malia en Nathan. En mijn ouders natuurlijk. Maar in de vakantie ga ik naar ze toe.
Op school aangekomen loop ik met Adriana, Cameron en Nash naar onze lockers die praktisch naast elkaar zitten. "Adri, mag ik je economie over schrijven?" Vraagt Nash haar. Adriana knikt.
We lopen naar het lokaal van Biologie. Ik krijk een appje binnen als ik net ben gaan zitten naast Adriana.
Aaron♡ online
> Serieus, Taylor is aan het vechten.
< Watt?
> Onze klassen hebben uitval van LO, Taylor kreeg ruzie met zo'n jongen uit die andere groep.
< Aar, komt er niemand aan? Stop ze.
> Ja de concierge is er nu. Ik ga met Taylor mee. Love you 💞
< Oke. Te amo. 😍Bij dat laatste glimlach ik. Ik laat het gesprek aan Adriana lezen die haar boeken al heeft gepakt. Als de leraar even niet kijkt leun ik naar achter en laat het aan Cameron zien. Nash zit vooraan ergens. "Omg, we moeten straks naar ze toe. We hebben toch studieuur, we doen gewoon alsof we boeken moeten wisselen ofzo. By the way, cute hoor.." Zegt hij. Ik lach en ga weer recht zitten.
"Oehh te amo Aaron." Zegt Nash die na de les ook het whatsappje leest. Ik grijns. "No fix for yaah. Nee maar even serieus, we moeten naar Taylor en die gasten. Dit kunnen ze niet maken." Zeg ik serieus. Ik krijg gelijk en we lopen snel naar het volgende les uur. We hebben inderdaad inval uur dus we mogen onze 'boeken halen'.
"Hey, waar is Taylor?" Vraagt Adriana aan Marit die in de aula zit met Sterre. Ze haalt haar schouders op. "We zoeken het wel in de pauze uit. De andere jongens zijn er toch al. Na dit uur gaan we naar buiten en vragen we wat er aan de hand was." Stelt Nash voor. "Ja oke." Zeg ik.
In de pauze lopen we naar de rest van de groep. "Tay, hoe gaat het?" vraagt Sterre die er ook net is. Hij knikt. "Gaat wel. Mijn kaak doet alleen vet veel pijn."
Zoals gewoonlijk staat aan de andere kant van het plein de andere groep. "Ze heten M&G." Kucht Ashley. "M&G? Als in Meet en greet? Wauw, origineel." lacht Hayes.
"Wat kijk je me bitchy aan." Een meisje uit M&G gaat voor ons staan. "Sup." grinnikt Carter. "Bek dicht." Snauwt ze. "Jezus, kind doe normaal." ik sta op en kijk naar haar. Lang, kilo make-up. Ze stapt wat dichterbij en wenkt haar squad. Ze komen er allemaal bij staan. "Goedemorgen peeps." grapt Lucy. Een jongen duwt tegen haar schouder. Cameron staat op en duwt hard terug waardoor de jongen op de grond valt.
"Blijf van haar af!" Boos staat Cameron voor hem. "Dan ram ik jou!" Hij krijgt een stomp in zijn buik. "Wtf!" Ik help Cameron om overeind te komen. "Ga weg, goedkope slet." Kucht Juliette. Ik grinnik.
"Nu is het oorlog, bitch!" krast ze is mijn gezicht. "Ja, leuk. Nou doei hé." Rustig ga ik op de tafel zitten. Boos kijkt ze ons aan en loopt terug naar hun bank. De rest loopt mee.
---
Fightt bitches 😂
See u next week x
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...