H. 82

457 24 2
                                    

POV Lucy
~Middag~
We zitten met z'n alle op de bank. We hadden besloten een pyjama dagje te houden omdat we niks wisten te doen. Dus we zitten nu nog steeds in onze pyjama's op de bank aan het Netflixen.

Ik denk terug aan gisteren en glimlach. Het was zo leuk!! Vooral het cadeau wat Sterre aan Matt gaf.. Dat was zo lief..

~Flashback~
Ik krijg een appje van Sterre dat iedereen naar buiten moet gaan. Die meid is iets van plan.. Nou ze heeft een plan...

Ik stuur iedereen naar buiten en na een tijdje zie ik de auto van Johnson in zicht komen. Sterre en Jack J stappen uit en Matt vraagt 'Waarom moesten we buiten staan?' En hij kijkt naar Sterre die als een idioot aan het glimlachen is.

Ze opeens de autodeur achter de bestuurderskant en dan komt Burnie eruit. De hond van Katt 'Dit is een grapje toch?' Vraagt Matt die Burnie begint te knuffelen en daarna loslaat en Sterre een knuffel geeft.
~Einde flashback~

'Waar denk je aan?' Vraagt Cameron en ik kom uit mijn gedachte en zeg 'Huh? Wat?' 'Waar dacht je aan?' Vraagt hij 'Oh ergens' mompel ik 'Aan?..' Vraagt hij 'Kerstmis van gisteren' zeg ik en hij knikt.

'Het was zeker een kerst om nooit te vergeten' zegt hij en pakt mijn ketting uit mijn t-shirt...

~Flashback~
'Lucy wil je even komen?' Vraagt Cameron en ik knik en loop met hem mee.

We lopen maar de gang en gaan op de trap zitten. Hij geeft me een doosje en ik kijk met grote ogen en hij glimlacht en duwt het in mijn handen. Ik pak het kaartje dat eraan vast zit en lees het.

"Fijne Kerst.. Ik hou van je.. Dit cadeau is voor jou.. Zodat iedereen ziet dat je de mijne bent en voor als je me mist.. XxCam"

Ik glimlach en maak het doosje open waar ik een schutterende ketting zie. 'Oh god.. Hij is zo mooi' zeg ik sprakeloos. Het is een ketting met een hartje en daarin staat in het klein "Cameron Dallas❤️" in gegraveerd
~Einde Flashback~

'Ik was sprakeloos' zeg ik en kijk naar de ketting en hij lacht 'Ik was blij dat je het leuk vond' zegt hij en ik glimlach 'Dat sneeuwballen gevecht van gisteren dan' lach ik en hij grinnikt

~Flashback~
'HET SNEEUWT HET SNEEUWT!!' Gilt taylor en komt naar en ik grinnik en we lopen met z'n alle naar buiten.

Na een heel sneeuwgevecht en veel gelachen te hebben zijn we naar binnen gegaan aangezien het heel koud werd. We hebben warme chocomelk gezet met slagroom wat heerlijk was en zijn toen lekker in onze warme pyjama's gaan zitten.

We hebben toen ook nog film gekeken en veel gelachen. Vooral toen we de film home alone zagen. Als her echt was was het kind in die film echt heel slim.
~Einde Flashback~

'Welke serie nu?' Vraagt Sterre en ik kom uit mijn dagdroom of nouja.. Flashback 'Maakt niks uit' zegt Juul 'Eh... Geen idee' zegt Sterre 'The Notebook!!' Roept Ashley 'Nee dat is zo'n zielige film' zegt Marit 'Teen wolf!!' Roepen Lauren en Adriana 'Nee' zeggend de jongens.

We zijn gegaan voor Insidious 2 en kijken alweer. Maar ik denk dat de meeste mensen meer in gedachte zijn verzonken dan dat ze op de film letten.

'Zullen we gaan slapen?' Vraagt Shawn als hij merkt dat het laat word 'Hoelaat is het?' Vraagt Ashley 'bijna 2 uur' zegt Sterre 'Ja dan is het wel tijd' zeg ik lachend

'Ik ben ook best wel moe' zegt Nash 'Ik ook. Maar morgen zijn we weer zit hea' zeg ik en hij knikt 'Jah natuurlijk' zegt hij. Taylor sluit af en we lopen naar onze kamers en badkamers waarna we onze eigen avondroutine doen.

Ik kruip later in bed en zucht. Het was geweldig deze kerst.. Laat het volgend jaar nog beter zijn!! En met die gedachte val ik in een diepe fijne slaap...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heyy PEEPZ!! WEER EEN NIEUW STUKJE WHOOP!!🎉 het is korter dan normaal omdat ik denk k morgen niet veel zou schrijven aangezien twingii en ik weer gaan meeten dus vandaag een kort stukje en volgende week weer langer!! Tot de volgende keer!!💕💙

XxMeh😈❤️ - ikbenlucy

706 woorden!!

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu