H. 55

583 29 4
                                    

POV Lucy
De volgende ochtend word ik wakker en open mijn ogen. Ik zie dat Cameron's ogen ook al open zijn en ik glimlach 'Goodmorning' mompelt hij 'Morning' zeg ik mompelend terug en hij grinnikt en drukt een kus op mijn lippen. Cameron en ik wouden gister bij elkaar slapen wat mocht van de meiden dus hebben we even omgewisseld.

Dan gaat de kamerdeur open en kijken we beide die richting op het is Sterre... 'Ster' zucht ik 'Jaah?!' Roept ze en ik grinnik 'Tell' zeg ik 'Juul en ik zijn de enige die al wakker zijn en nu kwam Juul op het idee pizza te eten' zegt Sterre 'Voor het ontbijt' zegt Sterre en ik knik 'Duss...' Zeg ik 'Vind je het niet raar pizza te eten voor het ontbijt?' Vraagt Sterre en ik zucht en ga rechtop zitten.

'Sterre?' Zeg ik 'Jah?' Zegt ze 'Hoelang ken je mij en Juul al?' Vraag ik 'Lang' zegt ze 'En wat is het rare en mij en Juul?' Vraag ik 'Jullie zijn onverwachts' zegt ze 'En is dit onverwacht?' Vraag ik 'Ja' zegt ze 'Nou dan' zeg ik en ze grinnikt 'Oke dat is waar ik ga naar Juul tot zo' zegt ze en rent ze kamer uit.

Cameron is inmiddels ook recht gaan zitten en slaat zijn arm om me heen. Ik grinnik en zet mijn hoofd op zijn schouder. 'Je sliep zo schattig' zegt hij 'Hoelang was je al wakker?' Vraag ik 'Een half uur?' Zegt hij vragend en ik grinnik en geef hem een kusje en als ik terugtrek jammert hij 'Later' zeg ik en sta op uit bed.

Ik pak mijn gsm en zie dat het lekker weer gaat worden dus ik app snel naar Sterre.

Lucy✨☀️:
Zullen we vandaag een dagje strand doen? Xx

Sterre🌟🔥:
Ik vind t goed en Juul ook maar wacht tot de rest wakker is!! Xx

Ik leg mijn gsm weg en pak mijn kleding waarna ik naar de badkamer loop en mijn ochtendroutine begin.

Ik loop de badkamer uit en mijn outfit voor vandaag is een Hollister t-shirt met een kort spijker broekje met mijn Converse all stars met een zonnebril en daaronder heb ik nog mijn bikini aan. (Zie afbeelding hiernaast)

Ik loop terug naar de slaapkamer waar Cameron al ook klaar is met alles. Als hij me ziet glimlacht hij en loopt naar me toe. Hij pakt me bij mijn heupen en ik leg mijn armen in zijn nek 'Nu is het later' fluistert hij en ik grinnik 'Ja' zeg ik en hij drukt zijn lippen op de mijne. Hij tikt met zijn tong op mijn lip en ik open mijn mond.

Zijn rond vind de mijne en we onze tongen spelen een beetje met elkaar. Na een tijdje trekken we terug en hij glimlacht. Hij pakt mijn hand en we lopen hand in hand naar beneden.

We lopen de keuken in en ik zie dat Juul en Sterre hun pizza's al op hebben 'Haha ik zei het toch Sterre!!' Roep ik en Sterre lacht en knikt.

Ik heb mijn pizza ook al op en Cameron ook. Daarna komt de rest naar beneden en die keken raar naar de pizza's en daarna naar ons maar daarna snapte ze dat het echt een actie voor ons is en aten ze het gewoon op.

'Lucy stelde voor om naar het strand te gaan. Gewoon een strand dagje' zeg Sterre 'Ja is goed' zegt Lauren 'Ja een dagje strand doet ons denk ik wel goed' zeg Adriana en de rest knikt instemmend mee op het idee.

~Op het strand~
We zoeken een plekje uit waar we onze handdoeken neerleggen. Ik zucht en ga op mijn handdoek liggen wat Cameron ook doet. Hij pakt mijn hand en verstrengeld onze vingers.

De jongens rennen het water in en wij (de meiden) liggen gewoon op het droge te zonnen. Niemand heeft zin iets te doen in het water.. We willen gewoon zonnen.

'Heeft iemand zonnebrand bij?' Vraagt Sterre 'Jup' zeg ik en gooi een flesje naar haar toe. Ik trek mijn t-shirt uit en mijn schoenen ook mijn broek maar houd mijn korte zwembroekje aan die ik over mijn zwembroekje heb en de meiden volgen mijn voorbeeld. (Zie afbeelding hiernaast)

Iedereen pakt zijn of haar zonnebrand en de jongens komen het water uitgelopen. Ze komen naar ons toegelopen en ploffen op hun handdoeken en god... Cameron's buik.. Sjees...

Ik zie Sterre Ashley's rug insmeren en als Sterre klaar is geeft ze de zonnebrand weer terug aan mij waarna ik mezelf insmeer.

Bij mijn rug gaat het wat moeilijk en Cameron vraagt 'Moet ik helpen?' 'Graag' zeg ik zuchtend en geef de pot aan hem 'Ga maar even op je buik liggen op je handdoek' zegt Cameron en ik knik en doe wat hij zegt.

'Klaar' zegt hij en ik ga op mijn rug liggen. Hij zet het zonnebrand potje terug in mijn tas en gaat ook liggen. Ik zet mijn zonnebril op en geniet van de zon.

We zijn rond 8 uur weer thuis en hebben heerlijk genoten van het stand. We zijn uit eten geweest en ik heb Starbucks van Sterre gekregen omdat ik een weddenschap had gewonnen namelijk. Dat ik sneller thuis zal zijn dan haar rennend en ze stemde in dus we rende zo snel mogelijk naar huis waarna ik eerste werd en dus had gewonnen.

'Wat zullen we nu doen?' Vraagt Juliëtte 'Geen spelletje' zegt Ashley 'Ja dat liep niet goed af' zegt Marit en ik grinnik 'True' zeg ik 'Ik ga PLL verder kijken' zegt Sterre 'Ik ook!! Wacht op mij' zeg ik en Juul loopt ook mee. We gaan op de andere bank zitten en Sterre pakt haar MacBook en start Pretty Little Liars op.

Er zijn geen nieuwe afleveringen en ik zeg 'Zullen we gewoon helemaal opnieuw beginnen met kijken?' 'Hoezo?' Vraagt Juliëtte lachend 'Omdat het kan' zeg ik 'Sukkel' zegt Sterre lachend en ze gaat weer helemaal naar seizoen 1.

'YESSS IAN IS DOOD!!' Gil ik blij 'WHAHA Jij doet er echt zo blij over terwijl Melissa d'r echt niet blij van word' zegt Juliëtte 'Ian is niet te vertrouwen!!' Roept Ashley 'indeed' Zegt Lauren 'Waar gaat dit over?' Vraagt Nash niet-wetend net zoals de rest 'Pretty Little Liars' zegt Lucy

'Ik vertrouw die Toby Cavanaugh wel. Hij is knap en past bij Spencer' zeg ik en Mellenie grinnik 'Klopt' zegt Sterre 'Die Jenna' zegt Juul 'Marshell vertrouw ik niet net zoals Garret' zegt Marit 'Ik snap er echt niks van' zegt Cameron en ik grinnik 'Hoeft ook niet! Maar geef toe Sterre!! Jason DiLaurenis is wel knap net zoals Toby Cavanaugh en Mike Montgomery!!' Roep ik en ze knikt 'True' en ik lach

'OMG Jenna krijgt een klap van Hanna' lach ik en schiet in de lach om dat gezicht 'OMG dat gezicht WHAHAH!!' Lach ik en val van de bank af. 'Gaat het Lucy?' Vraagt Cameron en ik knik

Na een lange tijd van Pretty Little Liars en klooien met elkaar besluiten we te gaan slapen. We gaan allemaal naar onze eigen kamer en doen onze avondroutine waarna we in ons eigen bed kruipen en langzaam val ik in slaap dromend over Cameron ofcourse...❤️

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
EWAA!! LUCYY HIEROO!! WHOOPWHOOP!! Het is nu 12:06 PM EN IK GA NOG NIET SLAPEN MAAR ZOMETEEN GA IK DROMEN OVER CAMERON HM...❤️❤️ IK HOOP DAT JULLIE HET STUKJE LEUK VONDEN!! IK VOND HET EEN ALLEDAAGSE DAG DUS BEST SAAI!! TOT VOLGENDE WEEK!!❤️❤️👑

XxMeh!!😈❤️ - ikbenlucy

1250 woorden

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu