H.48

563 28 5
                                    

point of view Juliëtte Nora Grier

Samen met Lucy en Cameron lopen we weer naar huis. Ik vind het zo zielig voor haar dat ze denkt dat dankzij haar Sterre naar het ziekenhuis moest. Cameron is ook heel erg lief voor Lucy. Hij zou haar bij alles steunen. Ze zijn heel erg schattig samen. 'Lucy, onthoud dit wij zijn er altijd voor jullie en trek je niets aan van die fans' zegt Cameron plots. Ik knik heftig. we zijn bijna thuis. Eenmaal thuis aangekomen stop ik de sleutel in het slot en draai hem om. We lopen de kamer binnen. Taylor en Jack Johnson waren aan het stoeien of vechten. Ze zijn gestopt, ze kijken ons aan. Cameron, Lucy en ik schudden langzaam onze hoofden en lopen op de bank. We ploffen op de bank. 'hoe gaat het met Sterre?' vraagt Lucy. 'Het gaat goed met Sterre, Ze is samen met Matthew iets gezelligs aan het doen voor afleiding. Sterre zei dat het absolute niet jou schuld was en als je dat wel dacht dat gooit ze je in het zwembad' zegt Nash droog. 'Waar zijn de andere meiden?' vraag ik. 'Naar het dorp' antwoord Nash weer. 'Jij weet wel veel hé Nash' zegt Lucy. Nash draai zijn hoofd en trekt zijn wenkbrauw op.

Na een tijdje gaat de bel. 'Ik ga wel' zegt Shawn. Iedereen knikt. Hij staat op en ik staar doelloos voor me uit. Ik verveel me. Ik hoor een stem volgensmij is die van Sam. Waarom is hij hier? Laat maar waarschijnlijk vanwege Sterre's ongeluk. Volgensmij gaat lopen Shawn en hij naar hier. 'Hoi' zeg ik droog. 'Hallo' zegt hij terug. 'Waar is Sterre?' vraagt hij er snel achter aan. 'Naar het centrum met Matthew' zegt Nash. 'Allesweter' mompelt Lucy. Nash kijkt Lucy aan en schud zijn hoofd en zegt 'Ik ben gewoon slimmer'. 'Tuurlijk, geloof wat jij wilt' zegt ze nog terug.

'Waarom ben je hier Sam? Heb je iets nodig?' vraagt Lucy aan hem. 'Nee, ik wil eigenlijk iets zeggen' zegt hij al aardig pissig. 'Nou eigenlijk heb je al iets gezegd' zeg ik met een glimlach. 'Het is nu geen tijd voor spelletje en grapjes, Grier' zegt hij steeds bozer. 'Dude, hou die rust' zegt Nash beschermend. 'Met wie was Sterre voor het ongeluk?' vraagt hij terwijl hij zichzelf onder controle moet houden. 'Lucy en ik' zeg ik. 'Sterre en ik deden een race en toen kwam een auto en die raakten Sterre' vult Lucy aan. 'DUS HET IS ALLEMAAL JOU SCHULD' schreeuwt hij. 'NEE' schreeuwt ze terug. De tranen schieten weer in Lucy's ogen. We hadden haar net getroost. 'Doe eens normaal' zeg ik boos. 'Dankzij jullie gaat het slecht met Sterre' schreeuwt hij nog steeds boos. 'HET WAS EEN ONGELUK' schreeuw ik terug. 'Tuurlijk' zegt hij arrogant. Lucy begint te huilen, dit is zo zielig voor haar. Waarom is hij zo boos? 'Hoe kom je erbij dat het Lucy's schuld is?' zegt Cameron. 'Denk je dat ik dat niet weet. Er zijn mensen die bewijs hebben' zegt hij. 'Welk bewijs? Was je erbij? Lucy heeft niks gedaan' zegt ik pissig. Hij staat op uit de bank en loopt naar mij toe. Ik doe het zelfde en loop naar hem toe. Cameron is ondertussen al met Lucy naar boven gegaan om haar te troosten. Sterre had ooit gezegt 'Als je Sam boos maakt, is het echt gevaarlijk'. Dat kwam doordat hij heel erg boos word gelijk en soms niet nadenkt bij zijn daden. 'Wat wil je eraan doen dan? geloof je ons niet. Lucy heeft niks gedaan' sis ik. 'O nee, Waarom krijgt ik dan foto's en filmpjes waaruit je duidelijk kan zijn wie zijn schuld het is. IK WIL LUCY NU SPREKEN' zegt hij boos. Ook niet een heel klein beetje boos, maar heel erg. 'Nee, Je  laat haar nu met rust. 'Wat wil dit kleine lieve meisje eraan doen dat ik niet naar Lucy ga' zegt hij terwijl hij door mijn haren wrijft. 'DAT JIJ FOUTE DINGEN DENKT EN NIET AAN LUCY'S GEVOELENS DENK IS NIET MIJN PROBLEEM, MAAR JIJ BLIJFT WEG' Schreeuw ik. 'NU BEN IK BANG HOOR' zegt hij lachend. 'Dit is niet grappig bedoel hoor. Ik denk dat JIJ het niet helemaal snapt' zegt ik simpel. Ik voel een klap tegen mijn wang en op dat moment komen de meiden en Sterre met Matthew binnen. 

fkgsdfjaghkljhk

Taddaaa mijn deel

Ik hoop dat julliie het leuk vinden en spannend genoeg want ik had niet veel inspiratie maar onze groep heeft geholpen

752 Woorden

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu