H. 90

357 22 2
                                    

Heheh ik ben het Sterre neem het over van Marit want ze is weg met haar hondje en der vader zojaaa...

POV Marit

"Matt doe effe rustig ze kijken alleen effe naar wat er aan de hand is" zeg ik en leg een hand op zijn schouder. Er komt een verpleegster aan lopen en geeft me een theedoek met ijs. "Hou dit maar even tegen je hoofd aan" zegt ze en loopt weer weg. Ik leg het ijs voorzichtig tegen me hoofd aan. "Gaat het babe" vraagt Hayes en draait mijn hoofd naar hem zodat ik hem moet aan kijken. "Ja het gaat maak me alleen zorgen om ster" zeg ik. "Ster heeft gewoon twee linker voeten ze gaat zo vaak op der bek dit overleeft ze wel" zegt Juul en grinnikt zachtjes.

12 uur eerder.
"MARIT, HAYES WAKKER WORDEN. MARIT HAAAAAS NU WAKKER WORDEN MAAAAAAAR HAAAAAAAAS UGH NUUUU"Roept een te vrolijk meisje en springt op ons bed. Ik hoor Burnie blaffen dus ga er van uit dat het Sterre is. "Ster donder op ik wil slapen" zegt Hayes. Sterre stopt met springen en een paar seconde later valt de deur dicht. "Rust" zegt Hayes en trekt mij dichter tegen hem aan. Ik sluit me ogen weer en val weer in slaap. Wat maar kort duurt want naar een paar minuten slaat er iemand keihard met pannen tegen elkaar. "MATTHEW" word er uit elke kamer geroepen. Ik sta zuchtend op en loop samen met Hayes naar de deur en zie de rest ook al op de gang staan. Taylor komt de kamer van Sterre en Matt uit gelopen. "Matt was het niet want die slaapt er door heen" zegt hij. "STERRE"roept iedereen deze keer. We lopen met ze alle naar beneden en zie Sterre lachend met tranen in der ogen. "Jullie dachten dat het Matt was" hikt ze van het lachen. Ze stopt met lachen en kijkt ons aan. "Ik moet rennen he" zegt ze. Johnson knikt Sterre begint te rennen ze rennen naar buiten langs het zwembad. "Ze gaat het zwembad in he" zegt Lauren. Iedereen knikt en op dat moment vallen Jack en Sterre in het zwembad. "Waarom staat iedereen beneden" vraagt Matt verbaasd als hij de trap afkomt lopen. "Je vriendin stond met pannen op elkaar te slaan en nu ligt ze met jack in het water"zegt Carter en wijst naar het zwembad. Matt grinnikt "dus wie wilt er ontbijt"vraagt Adriana. Iedereen stemt in en loopt naar de keuken.

"Weetje jullie moeten ook eens een ochtend duik nemen" zegt Sterre als zij en jack later aan tafel zijn aangeschoven. "Ja je word er echt wakker van" zegt jack. "Het is fucking koud buiten dat jullie zo dom zijn om het zwembad in te gaan" zegt Lauren lachend. "Jullie zijn zo ziek morgen" zegt Ashley. Jack en Sterre kijken elkaar aan en halen hun schouders op. "ORANGE  IS THE NEW BLACK MARATHON" roepen ze en geven elkaar een high-five. "Ik ga douche" zegt Sterre en staat op en loopt naar boven. "Ik wil geen oude dingen ophalen ofzo maar is Sterre weer dunner geworden" zegt Adriana. "Hebben we al over gepraat maar elke keer wijst ze het af of gaat ze naar een ander onderwerp" zucht Matt. "Zou ik het anders vanmiddag een keer proberen" zeg ik en kijk naar Matt. "Je kan het proberen maar de kans is groot dat ze boos word" zegt Matt. "Ik hou wel van wagen op dingen" zeg ik en sta op en loop ook naar boven.

"Weet je het zeker het ziet er echt heel stijl uit" zeg ik en kijk naar Sterre. "Jij wou naar buiten en het is toch niet zo glad" zegt Sterre. Ik zucht en leg mijn skatebord op de grond. "Als ik iets breek is het jou schuld" zeg ik en wijs naar Sterre. "Het ergste wat er kan gebeur is dat je valt en je mascara uit loopt" zegt Sterre en zet zich af en gaat de heling af. "STER PAS OP DAT JE NIET TE SNEL GAAT"roep ik Sterre draait zich om en steekt haar duim op. Als ze terug wil draaien verliest ze der evenwicht en valt op de grond. Ik fluit op me vingers en steek me hand op naar Burnie die meteen mijn kant op komt. Ik ren naar Sterre toe. "Gaat het" vraag ik. Ze knikt en lacht zachtjes. "We kunnen beter naar huis gaan het is hier geen weer voor" zeg ik en help Sterre opstaan. Als we allebei staan wil ik een stal zetten en glij uit over het ijs en val op me hoofd. Sterre schiet in de lach "mar gaat het" zegt ze. Ik knik en leg me hand op me achterhoofd "dat word een bult" zucht ik. Sterre steekt haar hand uit. Als ik haar hand pakt piept Sterre. "Wat is er" vraag ik en laat geschrokken haar hand los. "Niks" zegt ze. "Ster wat is er" vraag ik en kijk haar aan. Ik sta op en trek haar sweater omhoog. "Uh ster het is helemaal blauw" zeg ik en leg voorzichtig mijn hand op de plek. "We gaan naar het ziekenhuis nu" zeg ik. Sterre zucht en kijkt me aan "hoeft niet het gaat echt wel" zegt ze.

"Matt doe effe rustig ze kijken alleen effe naar wat er aan de hand is" zeg ik en leg een hand op zijn schouder. Er komt een verpleegster aan lopen en geeft me een theedoek met ijs. "Hou dit maar even tegen je hoofd aan" zegt ze en loopt weer weg. Ik leg het ijs voorzichtig tegen me hoofd aan. "Gaat het babe" vraagt Hayes en draait mijn hoofd naar hem zodat ik hem moet aan kijken. "Ja het gaat maak me alleen zorgen om ster" zeg ik. "Ster heeft gewoon twee linker voeten ze gaat zo vaak op der bek dit overleeft ze wel" zegt Juul en grinnikt zachtjes.

Na een uur gewacht te hebben komt Sterre aan lopen. "Zie je niks aan de hand alleen een gekneusde schouder" zegt ze. Matt staat op en loopt meteen naar Sterre toe. "Kijk luisteren naar mij" zegt Juul. "Ze moet alleen rustig aan doen" zegt een dokter. "Kijk dat had ze ons dus nooit vertelt" zegt Johnson en grinnikt. "Dus wie kookt er vanavond" vraagt Cameron. "Sterre en Marit" zegt Hayes. Ik kijk naar Sterre en geef haar een high-five.

"Het ligt er gewoon aan met wie als ik met Lucy kook lukt het nooit maar als ik met andere mensen kook dan wel" zegt Sterre en zet de pan met pasta op tafel en gaat naast Matt zitten.
-----------------------
Dit was hem weer voor vandaag hopelijk vonden jullie het leuk
Xx twingii

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu