POV Lauren
Ik word wakker op de bank op Shawn zijn kamer. Shawn ligt half in zijn bed met zijn laptop op zijn schoot. Ik grinnik, sta op en loop zachtjes naar hem toe. "SHAWN!" Zeg ik hard. Hij schrikt wakker. Zijn laptop valt bijna maar ik vang hem snel op.
"Hey." Zegt hij terwijl hij recht op gaat zitten. "We keken te lang The Walking Dead en we zijn in slaap gevallen. Of ik durfde niet naar mijn eigen kamer, haha." Zeg ik. Shawn lacht en loopt naar zijn badkamer. Ik loop ook de gang op naar mijn eigen kamer. In de spiegel zie ik dat ik in een grote oversized Adidas sweater van Aaron aanheb en een sportbroekje. Good pyjamas.
Als ik me heb gedouched, aangekleed en make-up heb gedaan is iedereen wakker. Ik loop de overloop op en iedereen rent naar badkamers en slaapkamers van anderen. Altijd dezelfde drukte in de ochtend.
Ik klop op de deur van Aaron. Ik hoor wat gekreun een een zachte "Binnen."
Ik open langzaam de deur en zie dat Aaron nog in zijn bed ligt. "Bae. What's wrong?" Ik loop snel naar zijn bed en ga op de rand zitten. "Ik ben vet misselijk. Voel me ook niet lekker." Zegt hij. "Ga je naar school?" Vraag ik hem. Tegelijk staan we op. Aaron zakt meteen in en valt bijna op de grond. Ik houd hem tegen. "Omg, Aar." hij gaat weer in bed liggen. "Jij blijft thuis. Zal ik bij je blijven?"Aaron schudt zijn hoofd. ''Ik bel de concierge wel. Heb je iets nodig?'' Vraag ik hem. ''Nee. Ik ga denk ik proberen te slapen, was de hele nacht wakker.'' ''Had het tegen me gezegd dan.'' Zeg ik meelevend. ''Je was een serie aan het kijken met Shawn, wou het niet verstoren.'' Zegt hij. ''Gekkerd. Ik kom zo terug, ik ga even bellen.'' Ik sta op en loop naar beneden.
''Waar zijn Adriana en Jack?'' Vraagt Cameron aan mij en Johnson. ''Hoe zouden wij dat moeten weten?'' Grinnikt Johnson. ''Jullie zijn hun beste vrienden.'' Zegt Cam. ''Sinds wanneer ben jij zo bezorgd dan?'' Ik pak tegelijkertijd de huis telefoon. Cameron haalt zijn schouders op. ''Na school zijn ze niet thuis gekomen en ik vroeg me af waar ze zijn.'' Zegt hij. ''Ik bel ze zo wel.'' Jack springt met zijn ontbijt op de bank en klikt op de afstandbediening waardoor het naar een ander programma zapt. ''Jack! Ik was iets aan het kijken.'' Juliette pakt de afstandbediening van hem af en zapt terug.
Nadat ik heb gebeld is iedereen beneden gekomen. Ondertussen is het half 8. Ik maak mijn eten klaar en hoor Aron zijn stem. Ik draai me om en Aar staat daar. ''Hola.'' Zegt hij. Hij gaat aan de bar zitten naast Shawn. ''Gaat het?'' Vraagt Shawn bezorgd die ook ziet dat hij er niet lekker uitziet. ''Ziek.'' Zegt hij kortaf. ''Moet niet iemand bij je blijven?'' Vraagt Mahogany. ''Ik blijf gewoon hier Aar.'' Zeg ik.
Als iedereen naar school is zit ik met Aaron op de bank. ''Wil je iets doen of gewoon chillen?'' Vraagt hij. ''Je kan niet veel doen.'' Grinnik ik. ''Jij wel.'' ''Ik blijf bij jou.'' ''Ik hou van je.'' ''Ik ook van jou.'' Glimlachend geef ik hem een knuffel.
''Wil je iets eten?'' Vraag ik na een tijdje tv te hebben gekeken. Hij schud zijn hoofd. ''Laur kijk.'' Aaron laat me zijn telefoon zien. ''Omg wat lief!'' Een fan heeft een fan art van Aaron en Mij gemaakt. ''Ik ga reageren..'' zegt hij.
Als hij een reactie plaatst plaats ik een tweet.
@Maginer//Lauren: ''Met zieke Aaron thuis, retweet als je hem beterschap wenst ♥''
Daarna stromen de 'Beterschaps', retweets en likes binnen.
''Ik heb zin in valentijns prom.'' Zeg ik. We hebben nu al 3 films gekeken. Inmiddels is het 2 uur, dus de anderen zullen zo wel thuis komen. ''Ik ook.'' Zegt Aaron die een hap popcorn neemt. Zonet hebben we beide nog geslapen want ik was ook nog heel moe. Te lang the walking dead gekeken gister.
''Weetje, vandaag had ik eigenlijk een toets.'' Grinnik ik. ''Je wou dus gewoon je toets ontkomen.'' Zegt Aaron. ''Die was ik helemaal vergeten. Ik wou bij jou blijven.'' ''That's sweet.'' Lacht hij.
_
Guyss, het einde van het boek komt eraan!
Als einde willen we een super groot hoofdstuk maken met van ons allemaal een POV. Of we doen aparte hoofdstukken, dat weten we nog niet. In ieder geval; het thema daarvan is dus Valentijns prom.
Wou ik even melden ;)
xx
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...