Sorry dat er gisteren geen was ik was bij 5SOS en wilde heel graag deze schrijven en kwam er 's avonds na het concert achter dat ik vandaag een feestje had van me beste vriendin..
POV Sterre
Ik lach en draai random een rondje. Juul schiet in de lach en doet mij na. "Ze zijn zo schattig" zucht ik en wijs naar Cameron en Lucy die aan het dansen zijn. Lucy kijkt maar ons en glimlacht en zwaait even. Matt en Shawn komen terug lopen en geven ons wat te drinken. Matt slaat zijn arm om mijn heup heen en drukt een kus op me wang. "Weet je wat ik me in eens bedenk" zegt Juul. Ik kijk haar aan. "Dat als Nash met Ashley trouwt en Hayes met Marit dat ze dan familie worden" zegt ze. Ik schiet in de lach. "Wat het is waar" zegt Juul. "Ja maar het klinkt wel raar" zeg ik. "Uit mijn mond of in het algemeen" vraagt Juul. "Uh weet ik veel"zeg ik. "Prom King en Queen worden straks gekozen"zegt Taylor en komt met Carter en JackJ aan lopen. We knikken. Lucy en Cameron komen ook aan lopen. "Nog steeds vind ik het een rare gedachten dat jullie er straks niet meer zijn, ik bedoel jullie zijn er wel maar niet meer bij ons in huis" zegt Juul. Lucy knikt instemmend. "En het is stom nu verwacht Juul dat ik haar ga wakker maken" zegt ze. "Ja helemaal jou probleem"lach ik. "Wacht, krijgen we dan ook onze eigen kamer bij jullie" vraagt Cameron. "Een logeer kamer ja"zegt Matt. "OKAY LEERLINGEN OPGELET WE GAAN NU DE STEMMEN TELLEN" zegt een of andere mens van school. Ashley, Marit, Hayes en Nash komen. "Ben benieuwd wie er gaat winnen" zegt Marit. Iedereen knikt instemmend. "Hoop een van ons" zegt Hayes."Zo'n punten teling duurt al zo'n half uur" zegt Juul en drukt haar gezicht op Shawn's zijn borstkast. "Wachten is nooit mijn sterkste kant geweest" zeg ik. "Dat hebben we toen gemerkt die nacht"lacht Lucy. Alle meiden schieten in de lach terwijl de jongens ons raar aan kijken. "Niks"zeg ik als Matt me bezorgd aan kijkt. "Dat was een stressvolle nacht" zegt Marit. "Damn" lacht Ashley. "Nee nu wil ik weet wat er was" zegt Matt. "Niks echt niet"lach ik. Matt blijft me aankijken en ik maak een teken van dat ik het straks uitleg. "OKAY LEERLINGEN DE STEMMEN ZIJN GETELT" roept dezelfde vrouw. "DE PROM KING EN QUEEN VAN DIT SCHOOL JAAR IS MATTHEW ESPINOSA EN STERRE POTTORFF" roept die vrouw. Matt geeft me een kus en samen lopen we naar voren. Op het podium aangekomen word er een kroon op me hoofd gezet en krijg ik bloemen. Matt krijgt alleen en kroon. Dezelfde vrouw die ons omriep zegt dat de dansvloer leeg moet omdat Matt en ik de eerste dans doen.
Nadat Matt en ik de eerste dans hebben gedaan zijn we langs de kant gaan zitten. "Maar vertel wat was er" vraagt Matt. Verbaasd kijk ik hem aan. "Waar jullie net zo om moesten lachen"zegt hij. "O dat" zeg ik. Ik sta op en steek me hand uit als teken dat Matt mee moet komen. "Waar gaan we heen" vraagt hij. "Gewoon even naar buiten" zeg ik. Matt knikt en volgt mij.
Ik ga op een bankje zitten bij de parkeer plaats. "Is het erg" vraagt Matt. "Nhe meer lachwekkend" zeg ik. Matt komt naast mij zitten. "We waren film aan het kijken en Juul begon te zuren over buikpijn. Ik schoot in de stress omdat ik al een tijdje overtijd was. Dus zijn Lauren en Adriana naar de winkel geweest voor een zwangerschap test" grinnik ik. "Wacht je dacht dat je zwanger was" vraagt Matt. Ik knik "het was laat ik was moe en had stress"zeg ik. "Maar je bent niet zwanger" vraagt Matt voor de zekerheid. "Nee" zeg ik. Matt zucht opgelucht. "Zullen we weer naar binnen gaan" vraag ik. Matt schud zijn hoofd. "Nhe het is fijn zo even alleen" zegt hij. Ik grinnik zacht en ga wat meer tegen hem aan zitten.
Na een half uur besluiten we om toch maar weer naar binnen te gaan. "Waar waren jullie"vraagt Lucy meteen als we samen naar binnen lopen. "Gewoon buiten even wat praten" zegt Matt. Lucy knikt en trekt mij mee naar Juul toe. "Waar waren jullie over aan het praten dan" vraagt Lucy als we bij Juul staan. "Gewoon over later, ons huis dat shit" zeg ik. Lucy knikt. "Die kroon is damn mooi" zegt Juul. Ik grinnik zachtjes.
--------------------
Dit was hem dan mijn laatste hoofdstukje hopelijk vonden jullie hem leuk
Xx
JE LEEST
Viners to the end
Fanfiction8 Vriendinnen zijn dol op Vines. Ze zijn super populair, en samen gaan ze naar een soort meeting voor viners. De beroemde Magcon family is daar ook, en meteen hebben beide groepen een klik. Een paar herkennen elkaar nog van vroeger en na een paar ma...