H. 20

770 39 9
                                    

Adriana

"Wij zijn eindelijk thuis!" roep ik blij uit. Daarna laat ik me op de bank vallen. Ik hoor mensen achter me lachen.

"Wrah ius eopr zhao gqrakpig?" vraag ik.

"Wat?!" vraagt Lauren lachend.

Ik draai me om, "Wat is er zo grappig." herhaal ik lachend.

"Nou, ik heb nog nooit iemand gezien die zo blij was toen ze uit school kwam." zegt Jack J lachend.

"Lol, ik ga naar boven." zeg ik lachend.

Boven aangekomen begin ik gelijk aan mijn huiswerk. Aangezien ik dat dan niet later hoef te doen. Als ik klaar ben ga ik naar beneden om te koken. Vandaag eten we macaroni, samen met Mellenie ga ik koken.

Na een halfuur is het eten klaar en gaat iedereen aan tafel zitten. Iedereen kletst wat met elkaar.

"Zullen we vrijdag een feestje geven?" stelt Jack J voor.

"Alweer? We hebben pas een feest gegeven," zegt Juliëtte.

"Dus? Ik vind het een leuk idee!" zegt Mellenie een beetje dromerig.

"Ja, we kunnen best een Back To School feest geven?" begint Aaron.

"Nou ja, we kijken wel. Het is pas maandag. We hebben tijd zat," zegt Marit.

"Bedankt voor het eten Mellenie en Adriana, ik ga naar boven," zegt Cameron.

De rest ruimt af en daarna gaat iedereen naar boven. Ik besluit om op de bank te gaan zitten. Ik check Twitter en ik retweet wat dingen.

Mijn telefoon gaat af en ik zie dat het Eduoard uit Frankrijk is. Ik heb hem zolang niet gesproken. Ik neem gelijk op.

"Bonjour Adriana!" zegt hij enthousiast. (Hallo Adriana!)

"Bonjour Eduoard, ça va?" (Hallo Eduoard, hoe gaat het?"

"Ça va, mais tu me manques! Ça va?" antwoordt hij. (Het gaat goed, maar ik mis je! Hoe gaat het met jou?"

"Moi, je vais très bien! Et tu me manques toi aussi." zeg ik. (Het gaat erg goed! En ik mis jou ook)

"J'ai entendu que tu veniras à la France!" (Ik heb gehoord dat je naar Frankrijk komt!)

"Oh non! Je vais voyager avec Magcon." antwoord ik voorzichtig. Ik zou willen dat ik weer naar Frankrijk mocht. Ik mis het! (Oh nee! Ik ga reizen met Magcon.)

Ik vertel hem wat Magcon inhoudt en wie er allemaal meedoen. Hij vraagt gelijk naar Jack G, aangezien ik een foto met hem had geplaatst.

"Amusez-vous! Il faut visiter moi très rapide!" zegt hij blij. (Veel plezier! Je moet me snel bezoeken.)

"Merci Eduoard! Je t'aime!" zeg ik. (Bedankt Eduoard! Ik houd van jou!)

"Salut Adriana, moi aussi!" zegt hij. (Doei Adriana, ik houd ook van jou!)

De verbinding wordt verbroken en ik zucht. Het is echt een hele tijd geleden dat ik Frans heb gesproken en ik mis het ontzettend. Eduoard is echt mijn allerbeste vriend. Elke vakantie en veel weekenden gaan we naar Frankrijk om zijn familie te bezoeken. Mijn moeder is namelijk Frans en de moeder van Eduoard is haar oude schoolvriendin.

"Ik wist helemaal niet dat je taal van de liefde sprak." zegt Matthew.

Ik schrik op en draai me om. Hij staat in de deuropening samen met Jack Gilinsky.

"Tja," zeg ik lachend. Jack G staart me een beetje aan en ik trek mijn wenkbrauw op. Gelijk herstelt hij zich.

"Dus was dat je vriendje?" vraagt hij.

"Nahh, Eduoard is meer een broer." antwoord ik zo kalm mogelijk. Hij begint gelijk te glimlachen.

"Maar hoe komt het eigenlijk dat je Frans spreekt?" vraagt Matthew.

"Mijn moeder komt uit Frankrijk, dus ik ben tweetalig opgevoed." zeg ik enthousiast. Ik word altijd enthousiast als ik over Frankrijk praat.

"Gaaf! Dat wist ik helemaal niet! Hebben jullie dan ook een huis daar?" vraagt Jack G geïnteresseerd.

"Ja! We gaan er vaak naartoe, het is niet zo ver vanuit Amerika," zeg ik, "Maar als jullie het niet erg vinden, ik ga even douchen en daarna naar bed."

"Oh ja! Slaap lekker alvast!" zeggen ze. Ik geef ze beiden een knuffel en daarna loop ik naar de badkamer. Mahogany komt net de badkamer uitlopen.

"Hey gurl! Hoe gaat het met je?" vraagt ze vrolijk.

"Prima en met jou?" vraag ik met een glimlach.

"Het gaat prima met mij! Check even Jack's twitter. Goodnight sweetheart." zegt ze knipogend.

"Welke Jack?" vraag ik verward.

"Welke denk je?" zegt ze met een grijns. Ik schud lachend mijn hoofd en ik check Jack G zijn twitter.

@.jackgilinsky: '@.adrianakargent heerlijk bellen met het thuisfront.'

Ik sla mijn hand voor mijn mond. Ik bekijk de foto die hij erbij heeft gezet. Ik zit daar vrolijk op de bank te bellen. Mijn hart maakt een klein sprongetje. Het is niet normaal wat die jongen met me doet.

Ik druk mijn telefoon uit nadat ik de tweet heb geretweet en geliked. Een halfuur later lig ik in mijn bed. Ik stuur nog wat snaps naar Eduoard, Ilham en Lola en daarna besluit ik te slapen. Morgen hebben we weer school, wat leuk zeg! Ja in mijn dromen is school, maar in real life zuigt school.

807 woorden,

Hey allemaal! Dit is mijn hoofdstuk voor deze week. Hopelijk vinden jullie het wat. Het leek me wel leuk om Adriana, Frans te maken. Aangezien haar achternaam zilver betekent in het Frans. Wat vinden jullie van het boek tot nu toe? Het is een leuke samenwerking met de meiden!

Liefs,

rand0mcuts

Viners to the endWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu