"Moooaaar? Har du set mine Isabel Marent sko?" Råber jeg gennem huset. Det er første skoledag og jeg skal starte på Øregård Gymnasium. Jeg fumler rundt og kan ikke finde noget som helst. Jeg putter min MacBook Pro i min Balenciaga taske og kigger mig lige en sidste gang i spejlet. Jeg skynder mig ud på toilettet, som ligger i forlængelse af mit værelse, for at tage et sprøjt på af Chanel n* 5. Jeg går ned af trappen og lader mine fingre glide let over krumulurerne på gelænderet.
Chi, min stuepige/personlige assistent/aupair kommer gående mod mig med mine Iro sko i hånden. "Fruen bad mig om at give dig morgenmad" siger hun og henviser mig til spisestuen. Jeg sætter mig kort ved bordet og tager en enkelt drue. Jeg er overhovedet ikke sulten, men min mor har bildt sig ind at jeg har en spiseforstyrrelse og derfor skal spise morgenmad hver dag. Jeg tager en tår af min juice og i sammen øjeblik kommer min mor ind af døren. "Hej skat, har du spist morgenmad?" Spørger hun og nusser mig blidt på ryggen. "Ja det har jeg, mor" sukker jeg og rejser mig fra bordet. "Jeg kommer for sent, hvis jeg ikke går nu" tilføjer jeg koldt og griber min taske og svinger en tynd jakke over armen.
'Hvorhen' af Emil Kruse spiller højt i mine øre da jeg går hen mod skolen. Jeg bor i en stor villa ikke langt fra ØG. Mine forældre er skilt, så det er kun min mor, Chi og mig der bor der.
Da jeg kommer ind på gymnasiet finder jeg hurtigt mine veninder fra folkeskolen. "Har i set Victoria?" Spørger jeg efter at have kindkysset dem alle. Victoria er min bedste veninde. Mana ryster på hovedet og svinger lidt med håret. Det tegn kender jeg godt. En lækker fyr har trådt ind på skolens område og hun har allerede dipset ham. Jeg kigger over mod ham. Han har langt lyst krøllet hår, og er høj og tynd. Han kigger over mod os og smiler til Mana. Ham og hans gruppe kommer gående over mod os og stiller sig ved siden af os. Mana sender glade øjne til mig og jeg griner lidt for mig selv. "Hej, Carlo" siger han pludseligt og Mana lyser helt op. Hun hilser pænt på ham og de begynder at snakke lidt sammen. En dreng kommer halvløbende igennem aulaen og giver Carlo en krammer. Han kører sin hånd op igennem han lyse skinende hår og smiler lidt til mig. Jeg kigger genert ned i gulvet og kigger igen op på ham.
YOU ARE READING
Jeg elsker dig - Thor Farlov
FanfictionClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...