82 Thors lejlighed

1K 38 10
                                    

Jeg kommer tilbage ind til pigerne og smider min telefon på sengen. De andre piger bliver helt stille og jeg ligger mig på sengen uden at sige noget. "Er du okay?" spørger Mana og ligger en arm om mig. "Ja, det er bare Thor" siger jeg lavt og lukker øjnene. "Vil du tale om det?" spørger Victoria og nuser min ryg. "Nej" siger jeg lavt.

()

Jeg vågner tidligere end alle pigerne. Jeg tager et tæppe og sætter mig ud på min balkon. Jeg tænder en cigaret og tager et sip af min kaffe. Jeg nyder den lette brise, lyden af byen langt væk og fuglene synge. Jeg tænker meget over det Thor sagde i går. Hvad mener han med han ikke kan gøre det? Jeg var der først og vi har haft en affære i lang tid nu. Han skylder pigen at fortælle sandheden. Jeg kigger op og får øje på Ella. Hun sætter sig ved siden af mig og ligger en arm om mig. "Hvad tænker du på?" Spørger hun og tænder også for en cigaret. "Ikke noget. Bare noget Thor sagde i går" svarer jeg lavt og tager et sug af min cigaret. "Overanalyserer du det?" Spørger hun og jeg smiler. "Ja det gør jeg nok" svarer jeg.

Jeg rejser mig fra bænken og løver ind på mit værelse. Jeg må snakke med ham! Jeg skynder min at smide noget tøj på og løber ned til min vogn. "Kør mig til Thor" kommanderer jeg og bilen begynder straks at rulle.

Bilen stopper foran Thors lejlighed og jeg løber op af alle trapperne til hans lejlighed. Jeg banker hårdt på døren. Der er ingen der svarer døren. "Thor. Thor, jeg ved du er derinde" siger jeg og banker igen. Jeg kan høre nogen der lister rundt derinde og der bliver så stille. "Thor jeg kan høre du trækker vejret bag døren" sukker jeg. Der er stadig stille, men jeg kan høre en let vejrtrækning. "Thor. Jeg er kommet her for at sige at jeg ikke forventer at du slår op med hende med det samme eller nogensinde, men jeg vil have at du ved at jeg elsker dig super højt... jeg ved ikke om du lytter til mig men jeg synes du fortjente at vide det" siger jeg lavt. "Thor?" Spørger jeg. Jeg læner mig op af døren og glider ned af den så jeg sidder på jorden. Jeg hører skridt op af trappen og et par yeezy sko kommer til syne. Jeg kigger op af personens krop og opdager det er Anthon. "Anthon" hvisker jeg og rejser mig. Tårerne begynder at glide ned af kinderne på mig. Han trækker mig ind i et kram og ingen siger noget. "Jeg har en ekstra nøgle" siger han og hiver den lille nøgle frem. Han låser op og vi går sammen ind i Thors lejlighed. "Thor? Thor" råber Anthon. Jeg går rundt på alle værelserne og leder efter ham. "Thor?" Siger jeg og går ind på hans værelse. "Thor" udbryder jeg da jeg endelig finder ham. Han sidder på sin seng og det ligner han har grædt.

Jeg elsker dig - Thor FarlovDove le storie prendono vita. Scoprilo ora