Jeg spiser ufrivilligt min skyr op og kigger på de andre spise. "Jeg skal lige pudre næsen" siger jeg og rejser mig fra bordet. Jeg går med hastige skridt mod toilettet, og lukker og låser døren efter mig. Brættet bliver slået op og jeg tænder for vandhanen. Jeg sætter mig på knæ foran toilettet og stikker to fingre i halsen. Maden fra før skal op, nu! Jeg kan ikke klare tanken om det. Jeg rejser mig fra gulvet og skyller ud. Mit spejlbillede fanger mit blik. Jeg betragter mit ansigt og lader mine fingrespidser køre langs mine kinder. Min anden hånd lander på min mave. Jeg har nu altså taget lidt på. Der bliver banket blidt på døren og jeg slukker for det løbende vand. Ella står i døren. "Hej, jeg hørte vandet løbe, og jeg blev lidt bekymret" siger hun lavt. Hun træder ind på badeværelset og tager blidt fat i min arm. "Nej, jeg har det fint" siger jeg og kigger ned i jorden. "Jeg var bare bange for din tilstand er kommet tilbage" siger hun sødt og nusser min arm. "Nej, jeg har det fint" siger jeg. "Jeg har bare været en smule stresset" tilføjer jeg. Hun nikker og krammer mig kort. Vi går sammen ned til de andre der sidder og snakker.
Thors øjne fanger mine og han rynker brynene lidt, som for at spørger om jeg var okay. Jeg nikker bare og forsøger at følge med i samtalen.
()
Thor har inviteret mig hjem til ham, hvor vi bare skal hygge lidt. Jeg glæder mig ret meget til bare at være os to og slappe helt af. Det er lang tid siden vi har gjort det. Jeg stiller mig cykel ude på gaden og går op af trapperne op til hans lejlighed. Thor står i døråbningen og kysser mig blidt. "Hej smukke" siger han og tager min hånd. Vi går sammen op på hans værelse. Til min overraskelse sidder Laura på hans seng. "Øh hej" siger jeg og giver hende en krammer. "Jeg var lige i nabolaget og ville hilse på Thor" siger Laura og griner lavt. Jeg nikker og smiler til hende. Stilheden breder sig i lokalet. "Nå, men jeg vil lade jer to være alene" siger hun og rejser sig fra Thors seng. "Nej, bliv endelig" siger jeg og smiler til hende. "Nej, jeg smutter nu" siger hun sødt og forsvinder ud af hans værelse.
Jeg smider min taske og jakke på gulvet og kravler op i Thor favn. Vi ligger længe bare og holder om hinanden uden at sige noget. Thor bryder pludseligt stilheden; "Hvis der er nogen problemer der hjemme eller med dig vil jeg altså gerne vide det. Du kan altid komme til mig" siger han lavt og nusser min arm. "Hvad tænker du da på" spørger jeg og kigger op på ham. "Det ved jeg ikke, bare husk på det" siger han. Jeg lukker øjnene og falder søvn i Thors arme.
CZYTASZ
Jeg elsker dig - Thor Farlov
FanfictionClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...