Vi modtager vores passionfrugt cocktails, og begynder at sippe af den. Der bliver spillet lidt lækkert live musik bag os og det hele er så hyggeligt. Pludseligtbliver der stillet to drinks foran os. "Undskyld, vi har altså ikke bestilt dem" siger Ella til bartenderen. Han nikker over mod to mørkhåret fyre, der står og kigger på os. Jeg sender et flirtende smil til den ene fyr.
De forsvinder fra baren, og står pludseligt bag os. "Må man købe endnu en drink til de smukke damer?" spørger ham jeg flirtede med. "Kun hvis jeg må få jeres navn" siger jeg og bider mig i læben. Ham den lækre rækker sin hånd hen mod mig. "William" siger han kort og kysser min hånd. "Clara" svarer jeg ham og hiver min hånd til mig, så jeg spiller lidt kostbar.
Jeg kigger over mod Ella, der allerede er godt igang med at score. "Blev den drink til noget eller hvad?" spørger jeg flabet og hæver mine øjenbryn. Han nikker og bestiller en Mojito til mig. "Nogle af mine venner spiller her i aften" siger han og smiler selvsikkert. "Okay, hvad tid går de så på?" spørger jeg for at lyde interesseret. Han kigger på sit armbåndsur. "Nu" siger han og vender sig mod scenen. Anthon stiller sig først op på scenen og begynder at synge en ny sang. Thor kommer efter lidt tid hoppende op på scenen, og synger med Anthon.
En mærkelig følelse strømmer igennem mig. Jeg får først øjenkontakt med Anthon og derefter med Thor. Jeg bliver helt panisk og tager derfor Williams hånd og trækker ham ud på dansegulvet. Vi danser tæt til en af sangene og går derefter op til baren igen.
Da der ikke er meget plads i baren står vi ret tæt. Jeg griner af alle hans ligegyldige jokes, og rør ved ham flere gange. Jeg kigger nogengange op på Thor, der ser ret sur ud. Jeg træder et skridt tættere på William, som ligger en hånd om på min røv. Jeg kører mine fingre gennem hans hår og hans ansigt kommer tættere på mit. Før jeg ved af det kysser vi.
YOU ARE READING
Jeg elsker dig - Thor Farlov
FanfictionClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...