Dagen efter på skolen var mærkelig. Thor og jeg flirter helt vildt, men jeg kan ikke lade vær med at tænke på han pige. Hun ved det tydeligvis ikke. Jeg ved ikke hvad hun hedder, men jeg har set hende før. Hun har langt lyst hår, hun er ret lav i forhold til mig, og så har hun okay tøjstil. Hun hænger vildt meget på Thor, men jeg er faktisk lidt ligeglad. Thor og jeg har det spændene sammen, men jeg er ikke jaloux på grund af pigen. "Thor, kan vi lige tale om bio fremlæggelsen" lyver jeg og trækker ham lidt væk fra pigen. "Jeg er alene hjemme i aften... Vi du komme forbi?" flirter jeg og rør diskret hans arm. Han nikker og smiler. "Det vil jeg glæde mig til" siger han og kigge frækt på mig. Han blinker til mig og går tilbage til hans kæreste. Jeg griner lidt og går tilbage til pigerne.
"Hvad er der med dig og Thor?" spørger Victoria. "Ikke noget" siger jeg og smiler. Jeg er faktisk glad for vores hemmelige forhold. "Stop, har i et hemmeligt forhold eller noget" siger hun og griner. Det var ment som en joke så jeg griner bare med og ryster på hovedet.
()
Jeg sidder i stuen og tjekker mine forskellige sociale medier. Pludseligt ringer det på døren og jeg åbner den. Thor står i døråbningen. Sexet og lækker som altid. Jeg smiler til ham og lader ham komme ind. Han sætter sig på sofaen og jeg sætter mig ovenpå ham. "Du er lækker, Clara" siger han og tager fat rundt om min røv. Jeg smiler til ham og begynder at kysse ham. Kysset udvikler sig og jeg begynder at hive hans trøje af. Han kysser min hals mens han åbner min skjorte. Min flotte blonde bh kommer til syne. Han ligger sig tilbage i sofaen og jeg tager hans bukser af ham. Jeg sætter mig på ham og begynder at ride ham indtil vi begge kommer.
Vi ligger under tæppet i langtid uden at sige noget. Jeg ligger med mit hovede på hans bryst og han nusser min ryg. "Hvem er hende pigen egenligt?" Spørger jeg endelig. "Sofie? Vi kærester lidt, så jeg vil sætte pris på dette bliver mellem os" siger han. Jeg nikker "mmhhh" svarer jeg. "Men vi kan sagtens fortsætte" tilføjer han og griner lidt. "Lækkert" siger jeg og griner.
YOU ARE READING
Jeg elsker dig - Thor Farlov
FanfictionClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...