***
Det er nu lidt tid siden jeg fortalte Trevor at jeg havde en kæreste. Da jeg fortælte ham det grinte han bare og forlod festen. Jeg sidder nu i min seng hjemme i Danmark. Jeg venter egentligt bare på Thor fordi vi sammen skal til New York for en uge. Jeg glæder mig helt vildt til at vise Thor min hverdag og alle mine venner!
()
Vi sidder i luften og Thor tager min hånd. Jeg har tænkt meget over hvad der skete sidste gang jeg var i Amerika. Kysset med Trevor. Det var ikke så smart af mig. Jeg har ike fortalt Thor det. Måske skulle jeg gøre det. Jeg ved bare ikke hvad han vil sige eller om han slår op med mig. Jeg tør simpelthen ikke.
Jeg bliver vækket fra mine tanker da hjulene lander hårdt på jorden. Det giver et sæt i mig og Thor kigger undrende på mig. "Velkommen til mit extra hjem" siger jeg og griner. Thor griner også. "Det her er mine veninder" siger jeg og viser Thor mine veninder. Thor hilser på dem alle og de hilser også. Vi går videre til drengene der står i hjemmebaren. Så vidt jeg ved er der ingen der ved om mig og Trevor så jeg lades bare som ingenting mens Thor hilser på dem. Vi begynder så småt at begynde at drikke og bare hygge os. Jeg kan mærke Trevors øjne på mig og Thor. Jeg får hurtigt øjenkontakt med ham og han sender t signal til at jeg skal møde ham udenfor.
Jeg finder ham i forhaven hvor han ryger en cigaret. "Trevor hvad der skete den anden aften var helt forkert og det skulle ikke have været sket fordi jeg er sammen med Thor" siger jeg lavt. Han siger ingenting. "Du har tænkt meget på det, ikke?" siger han bare. Jeg siger ingenting. "Det ved jeg du har" siger han. "Jeg kan mærke det på dig" siger han mystisk. "Og hvad hvis jeg har? Det ændre ikke må faktum at jeg er sammen med Thor" siger jeg sammenbidt.
YOU ARE READING
Jeg elsker dig - Thor Farlov
FanfictionClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...