"Såååå, det skal nok gå" trøster Ella mig. Jeg skjuler mit ansigt i min dyne. "Jeg er jo stadig vild med ham" græder jeg. Jeg får styr på mine tårer og titter op fra dynen. "Jeg er jo stadig vild med ham" siger jeg igen. "Hvad hvis jeg er gravid?" snøfter jeg. "Fuck" siger Ella og kigger panisk på mig. "Hvad?" spørger jeg. "I går.. Jeg var sammen med ham fyren fra baren" siger hun og kigger ned i jorden. "Prøv at se os!" siger jeg og begynder at grine lidt. Ella begynder også at grine og vi bryder begge ud i højlydt grin.
"Hvad hvis jeg egentlig er gravid" siger jeg da vi er stoppet med at grine. "Ej" siger Ella bare. Jeg rejser mig fra sengen og går ud på mit badeværelse, for at finde en test. Efter jeg har taget min, kommer jeg ud med en pakke til Ella. "Din tur" siger jeg og rækker pakken hen mod hende. Hun kommer efter kort ud igen. "Hvor lang tid skal vi vente?" spørger hun og smider sig på sengen ved siden af mig. "5 min" siger jeg efter at have kigget på mit armbåndsur.
Tiden går langsomt. Efter 5 minutter går vi sammen ud på badeværelset. "Hvad siger din?" spørger jeg Ella først. "Negativ, heldigvis" siger hun. Jeg kigger ned på min. Jeg glider ned af væggen og tager mig til hovedet. "Positiv" siger jeg lavt. "Shit" siger Ella og sætter sig ved siden af mig.
()
Ella ringer til mig. "Har du været til lægen endnu?" spørger hun som det første. "Nej, jeg gør det i næste uge" siger jeg og laver mine lektier videre. "Clara helt ærligt! Der er gået tre uger nu! Du kan ikke blive ved med at udskyde det" siger hun alvorligt. "Har du sagt det til Thor?" spørger hun. "Nej, og der er heller ikke nogen der skal vide det" siger jeg. "Du gør det snart" siger hun inden hun ligger på. Jeg kigger ind i min computer. Jeg er igang med at skrive en opgave om abort. Jeg kommer til at tænke på Thor. Jeg hiver min telefon frem igen.
Mig: Kan vi ikke lige tale?
Thor: Tuborg havn?
Mig: Vi ses om 10?
Thor: Deal.
STAI LEGGENDO
Jeg elsker dig - Thor Farlov
FanfictionClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...