2 Mere end bare et kys?

2.6K 56 5
                                    

"Han har allerede spurgt om jeg kommer til cafeen i næste uge" hviner Mana. Jeg vender øjne af hende og tager en tår af min isvand vi havde hentet fra Olivers. Mana står og ryger samtidig hun står og savler over Carlo. Efter en uge er hun blevet helt forelsket i ham. Hans ven så nu også meget sød uf tænker jeg og smiler lidt for mig selv. "Hva så? Er der også en sød en i dit liv?" spørger Ella og puffer blidt til mig. Jeg ryster på hovedet og griner. Skoledagen går hurtigt og vi skal allerede i dyrehaven i aften. Jeg glæder mig ret meget til det. Det skulle være ret sjovt, men man skulle huske ikke at tage tøj man er glad for på. 3. g'erne må åbentbart tegne på alle os 1. g'er, så jeg skynder mig hjem for at gøre mig bare lidt pæn.

Chi står klar da jeg kommer hjem, for at tage i mod min jakke. "Jeg har gjort et bad klar til dem" siger hun og smiler venligt til mig. "Vil du så også komme op med noget champagne?" spørger jeg og begynder at gå op på mit værelse. Jeg smider mit tøj på sengen, så Chi kan komme og rydde det op, og lader min silke morgenkåbe lande let på mig krop. Lige inde jeg sætter mig i karet banker Chi på og kommer ind med en Dom Perignon årgang 82, min yndlings. Hun går hurtigt igen og jeg gilder med i det varme vand. Jeg lukker øjnene og nyder stilheden. Jeg sipper stille til min champagne, men bliver afbrudt af min telefon der ringer helt vildt.

"Ja?" spørger jeg da jeg tager den. "Carlo har lige skrevet, og spørger om jeg kommer i aften!" siger Mana overgearet. "Uh, så skal det måske føre til noget? Et kys, eller lidt mere?" Spørger jeg og forsøger at virke interesseret. Det eneste jeg tænker på er om han tager hans søde ven med. "Ej stop! Jeg er jo ikke typen man tager ude i busken!" Siger hun og griner. "Vi mødes på stationen kl. 21 ikke?" Spørger jeg og tager endnu en tår af champagnen. "Ja, lad os gære det. Jeg bliver altså nødt til at smutte nu, skat. Vi ses" siger hun og ligger på.

Jeg elsker dig - Thor FarlovWhere stories live. Discover now