57 Den eneste

1.2K 35 10
                                    

Jeg sætter i spurt gennem alle menneskerne og hopper op i Anthons favn. "ÅÅÅH hvor er jeg glad for at se dig!" udbryder han. Han sætter mig ned på jorden igen. "Hvorfor det?" spørger jeg ham og kigger undrende på ham. "Det ved jeg ikke. Jeg har bare ikke hørt fra dig i herre lang tid" siger han og griner. "Nå, men jeg har det fantastisk" siger jeg glad. "Jeg kan se du har nogen der venter på dig" siger Anthon og peger over mod Lauge og de andre. "Ja, jeg må nok hellere smutte" siger jeg og krammer ham farvel.

Lauge ligger en arm rundt om mig og vi går videre mod vores camp. Lige idet vi går rundt et hjørne spotter jeg Thor. Han kommer gående imod os. Jeg forsøger at ignorere ham, men da han passerer os banker han hans skulder hårdt ind i min. "Hvad fanden laver du?" siger jeg irriteret og begynder at gå videre. Han griber fat i min arm så jeg vender mod ham. "Hvad laver du?" spørger han og ligger tryk på du. "Slip mig" siger jeg og holder øjenkontakten. Jeg får hevet min arm til mig og løfter øjenbrynene. "Hvad vil du mig, Thor?" spytter jeg. "Jeg vil fortælle dig hvor meget lort du er ude i! Du skal ikke være sammen med dem der" siger Thor hårdt og nikker over mod de andre. "Du bestemmer ikke over mig, Thor. Jeg er ikke din kæreste, kan du huske det?" råber jeg næsten. "Det ved jeg sku da godt! Tror du jeg kun går og tænker på dig? Tror du virkelig at du er den eneste?" råber han tilbage. Raseriet bruser op i mig. Jeg går med faste skridt hen mod ham og begynder at slå ham med min lille clutch. Han dukker sig og jeg begynder med mine knytnæver at slå ham i ryggen. To hænder bliver placeret på mine arme og flår mig væk.

Jeg kigger op på Lauge som holder fast i mig og sender ham et ondt blik. "Slip mig" siger jeg sammenbidt. Jeg får revet mig fri af ham og kigger over mod Thor. Han begynder at gå langsomt hen mod mig. "Clara, du er ude på et side spor. Vil du ikke nok lytte til mig. Ingen af os forstår hvad der sker?" siger han blidt og kigger om på Victoria, Ella og Mana der står bag ham. Jeg kigger først på dem og derefter på ham. Jeg kigger ud i menneskemængden og om på Lauge. "Jeg vil gerne tilbage til campen" siger jeg skrøbeligt. Lauge nikker forstående og begynder at gå sammen med resten af gruppen. Jeg kigger igen på Thor og derefter på pigerne. Nu sætter jeg kursen mod campen.

Jeg elsker dig - Thor FarlovWhere stories live. Discover now