45 Sandheden

1.1K 42 2
                                    

Thor: Jeg hørte det lige.. en af os må skrive ind og skrive sandheden - hvad nu hvis BT eller se og hør får fat i det? <3

Mig: Skriver du ind? <3

Thor: Jeg skal nok skrive ind, folk skal nok få sandheden af vide <3

Jeg kigger op fra min telefon. Stemningen er lidt presset blandt os piger. Jeg hører nogen nævne Thor Farlov. "Skru lige op" kommanderer jeg. Victoria skruer op, så vi alle kan høre det. "Vi har fået en besked fra Thor Farlov. Vores kæreste super stjerne skriver; Vi er kærester, det passer. Clara og Carlo blev uvenner, det passer. Men ingen af os har en kønssygdom eller er gravide. Det er falske informationer" læser en af radioværterne op. Jeg kan endelig ånde lettet op. Ikke helt, hele skolen ved at jeg har været på klinik, og jeg blev uvenner med Carlo. "Vi vil gerne have lov til at undskylde til Clara og Thor. Men som i ved, læser vi kun de input vi får, og vi må gå ud fra folk har det fra et sted" siger en anden radiovært.

Jeg tænder for en cigaret. "I må godt slukker for det" siger jeg lavt og rejser mig fra bordet. Jeg læner mig op af hegnet og tager et hiv af min cigaret. "Er du okay?" spørger Ella. Jeg trækker på skuldrene. "Der var jo ikke noget barn. Der var ikke nogen sygdom. Så der er ikke noget af det der er sandt" sukker jeg.

Undskyld for kort kapitel <3

Jeg elsker dig - Thor FarlovDonde viven las historias. Descúbrelo ahora