William bliver hurtigt trukket væk fra mig. Thor stiller sig helt op af ham. "Hvad tror du, du laver?" vrisser han af William. "Hvad snakker du om?" griner William hånligt. "Clara er min, og det ved du godt" råber han og løfter sin hånd. Thor truer William med at slå ham. "Thor, kom med lige nu" råber jeg. Jeg tager fat i hans arm og begynder at trække ham ud fra baren.
"Hvad laver du" spørger jeg frustreret. "Clara du er min. Du hører til hos mig" siger han fast. "Nej! Vi er ikke sammen mere, og det kommer vi aldrig til" siger jeg stramt. Han er stille i lidt tid og kigger ned i jorden. "Du har en kæreste" siger jeg. Han tøver lidt. "Kan jeg komme forbi og hente mine ting snart?" spørger han lavt. "Du kommer bare" siger jeg og ryster på hovedet. Han nikker og begynder at gå ned af gaden. Snart er han kun en lille prik.
Jeg går tilbage ind på baren, hvor Ella står og flirter med ham fyren fra før. "Ella jeg tager hjem" siger jeg og krammer hende farvel. Jeg går ud fra baren og ned af Københavns gader.
()
Thor kommer i dag. Han skal hente sine ting. Jeg har sådan en mærkelig følelse. Jeg tror jeg savner ham. Lige siden dagen i Kongens Have har vi ikke snakket sammen, og derfor har jeg sovet i hans t-shirts han har glemt hos mig. Jeg savner ham...
Der bliver banket på den store træ dør og jeg skynder mig ud i entreen. "Hej" siger jeg lavt. Jeg er lidt nervøs. For hvad, ved jeg ikke. "Kom indenfor" siger jeg og lader ham gå ind i stuen. "Vil du.. øh. Vi du have en bid mad?" spørger jeg. Han smiler til mig og takker ja.
Vi sætter os ind til bordet i spisestuen, hvor Chi kommer ind med lidt tapas. "Hold da op, det er da ikke bare en bid mad" siger han og griner. "Nåår nej, jeg var jo alligevel igang" siger jeg smilende. Vi begynder at spise. "Hvordan går det med Celena og dig?" spørger jeg ham. Han griner lavt. "Det går" siger han og smiler usikkert til mig.
YOU ARE READING
Jeg elsker dig - Thor Farlov
FanfictionClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...