Jeg vågner op i smørhullet mellem Thor og Laura. Resten af pigerne ligger på gulvet og alt vores tøj ligger spredt ud over det hele. Jeg sætter mig op og opdager at både Ella og Mana ligger med armen rundt om en fyr. Carlo og Jacob. Jeg griner lidt for mig selv, men stopper da jeg kan mærke hvor dårligt jeg har det. Jeg kan slet ikke huske hvordan jeg kom hjem. Kun at Thor sagde noget meget mærkeligt. Jeg rejser mig fra min store seng og sætter mien fødder ned på det kolde trægulv. Jeg spotter min silkekimono ligger over min stol og jeg tager den på.
Jeg går nedenunder til Chi. Jeg går ud i køkkenet hvor jeg sætter mig på en af stolene. "Skal frøkenen have noget mad eller vil de vente til dine venner vågner?" spørger Chi sødt. "Jeg skal ikke have noget" siger jeg og begynder at pille ved en neglerod. Chi går ud fra køkkenet og lader mig sidde alene der. Jeg piller aggressivt i min neglerod til den bløder. Jeg binder en serviet rundt om den og finder min telefon frem. Billederne fra Hive i går er kommet ud og jeg vil se dem. Der er et sødt billede af Thor og jeg. Jeg screenshotter det og går videre til de næste. Der er en masse billeder af mig, pigerne og drengene. Men et fanger mit bilk. Alt det jeg ikke kunne huske fra i går kommer frem. Thor gik ud og dansede med Laura. Jeg havde faktisk ikke noget problem med det, fordi jeg ved Thor ikke vil gøre noget med hende, og Laura er en veninde. Det er reglen. Man må ikke være sammen med ens veninders kærester, crushes eller ex-kærester. Billedet der får tankerne frem er et billede af hende og Thor. De danser og smiler begge. Det er et meget uskyldigt billede, men jeg har en mærkelig fornemmelse.
De andre kommer ned i køkkenet. De ligner alle en flok zombier. Vi sætter os ud i spisestuen, hvor Chi kommer med morgenmad. Jeg spiser ingenting, men de andre spiser godt igennem. "Skal du ikke have noget mad" spørger Laura og kigger undrende på mig, der sidder og kigger på de andre der spiser. Ella kigger op og ser forskrækket på Laura. Mana og Victoria kigger også op og kigger nervøst rundt på os alle. "Jo" siger jeg og trækker et glas med skyr hen til mig.
Hej!
Jeg har brug for jeres hjælp. Jeg er fået lidt død i historien, så jeg tænkte på om I ikke kunne komme med nogle idéer?
Knus
YOU ARE READING
Jeg elsker dig - Thor Farlov
FanfictionClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...