53 Forklaringer

1.1K 38 20
                                    

Jeg er helt smadret i min krop, og jeg tager tungt i mit dørhåndtag ind til mit værelse. Min lille clutch hænger langs min krop. Jeg kigger rundt på mit værelse. Pænt og rent som altid. Jeg kigger over på min seng, hvor der sidder en person der ikke burde se mig sådan her. Thor. 

"Hvordan er det du ser ud?" spørger han og rejser sig fra min seng. Han kigger ned af mig og det samme gør jeg. Mit tøj er helt beskidt og ligner slet ikke det jeg plejer at have på. Jeg siger ingenting, men smider bare min taske på min seng og sætter mig derefter på den. Han sætter sig på knæ foran mig og kigger skuffet på mig. "Anthon ringede, jeg ikke troede du var sådan" siger han stille. "Måske er det sådan jeg er" siger jeg koldt. "Clara, du har et problem. Du har rodet dig ud i noget og det er ikke dig" siger han alvorligt. "Hvad ved du om det" siger jeg surt. "Hvor er den Clara jeg kendte?" spørger han roligt. "Hun er her ikke mere" siger jeg lavt. "Hvorfor gør du det her?" spørger han stille. 

Der bliver ikke sagt noget i lidt tid. Han kigger nervøst på mig, mens jeg overvejer hvad jeg skal svare. "Det er jo fordi jeg savner dig" hvisker jeg og lader tårerne få frit løb. "Skaaat" siger han sødt og sætter hans kolde hånd på min kind, jeg blev slået på i går. Jeg lukker mine øjne og græder stille tårer. "Hvad er der sket? Du kan godt fortælle mig det" siger han sødt. "Kender du Oskar?" hulker jeg. "Ja, det gør jeg. Hvad er der med ham?" spørger Thor. "Kort efter du forlod mig, stod jeg i baren med en anden fyr, der spurgte om jeg ville flyve og puttede en pose i min hånd. Lauge tog det med mig og inviterede mig til en anden fest aftenen efter" får jeg fremstammet. "Hvad skete der til den anden fest?" spørger han bekymret. Jeg lukker øjnene og bider mig i læben. Jeg ryster stille på hovedet mens jeg græder stille tårer. "Oskar spurgte om jeg ville flyve med ham, og trak en joint frem. Selvfølgelig ville jeg prøve det, og så prøvede han at kysse mig, men jeg ville ikke, så han slog mig" græder jeg. 

Thor sidder stadig på hug foran mig. Han siger ingenting. Han kigger bare på mig med et ømt blik. "Clara, jeg er ked af det, jeg elsker dig stadig, men jeg ved ikke om vi kan være sammen lige nu" siger han lavt. "Jeg ved ikke om jeg er klar til det efter du kyssede med Lauge. Jeg vil ikke være sammen med dig bare fordi jeg har ondt af dig" siger han lavt og rejser sig. 

Fortsættes...

Jeg håber i stadig kan lide min historie. Jeg gad godt vide hvor gamle mine læsere er, så skriv i kommentaren jeres alder <3 

Jeg elsker dig - Thor FarlovWhere stories live. Discover now