68 Maske køb

1K 30 6
                                    

Jeg sidder i toget på vej mod Bernstorffsvej, hvor Thor stiger på. Han hopper på toget og vi kører sammen mod Nørreport. Jeg er ret stille på vej derind, og det samme er han.

Toget stopper og vi stiger af. Jeg ved lige hvor vi skal købe Thors maske. Vi finder kort efter den perfekte maske og finder et sted at spise. Der er meget stille under frokosten. Ingen siger rigtigt noget. "Er du okay? Du er meget stille" siger Thor og tager om min hånd der ligger på bordet. Jeg nikker og smiler til ham. "Det virker ikke sådan... Vil du ikke nok fortælle mig det?" Spørger han og nusser min hånd. "Jeg har bare været ret stresset på det seneste, og så kan jeg ikke få tankerne fra Laura. Hun er simpelthen så sød, og jeg føler ikke jeg tager godt nok imod hende" siger jeg og kigger ned i bordet. Vores mad komme og afbryder vores samtale. "Du har været en fantastisk veninde! Det har hun i hvert fald sagt til mig" siger Thor og giver min hånd et klem. Jeg nikker og håber det er rigtigt. "Og det med stressen; jeg håber snart det går væk. Jeg kan bedst lide når du er rolig og selvsikker. Også omkring din krop" tilføjer han og smiler til mig. Jeg nikker og spiser stille min mad mens Thor betragter mig.

Vi bliver færdige med at spise og går sammen ned af strøget. Thor bliver hele tiden stoppet af fans der vil have billeder og jeg kan se på Thor de irriterer ham. Når pigerne vil tale for længe trækker jeg ham væk, fordi det går mig faktisk også på nerverne. "Bliver man aldrig træt af kendislivet?" spørger jeg ham. Han nikker. "Jo nogle gange ville jeg ønske jeg ikke var kendt" siger Thor og sukker. Jeg putter mig ind til ham mens vi går. "Men man får så meget kærlighed at man glemmer alle haterne" tilføjer han og smiler. "Men det er bedst med kærlighed fra mig, ikke?" siger jeg drillene og han griner. "Jo" siger han og kysser mig forsigtigt.

Vi sidder på en bænk og kigger på alle de forbipasserende. Thors telefon ringer pludseligt og han tager den. "Hej du... Jo det passer fint... Jeps jeg har styr på det... Du kommer når du har lyst, jeg er bare lige i København med Clara, men du kan komme om en times tid... Så ses vi" siger Thor og ligger på. "Hvem var det?" spørger jeg. "Det var bare Laura" siger Thor og smiler. Vi rejser os og tager hjemad.

Jeg elsker dig - Thor Farlovحيث تعيش القصص. اكتشف الآن