16 Volleyball

1.7K 58 16
                                    

Ugen går langomt. Thor har været mærkelig hele ugen, vi har slet ikke snakket sammen. I dag er det heldigvis fredag, og så er det weekend. Mana og jeg står nede i omklædningsrummet og gør os klar til idræt. Vi skal spille volleyball. Jeg hader volleyball. Jeg er så dårlig til det, at det næsten er pinligt. Da vi kommer ind i hallen samles klassen så vores lære kan dele os ud i teams. Vi skal spille en masse små kampe, og til sidst en stor, med de andre teams der ikke var gået videre som publikum. 

Det går meget godt for mit hold, og vi går hele vejen til finalen. Jeg indtager min plads forrest helt op af nettet. Vi skal spille mod Thors hold, som består af en masse drenge. Bolden bliver givet op, og den bliver sendt frem og tilbage. Thor har samme placering som mig, så vi står pænt tæt på hinanden. Det er lidt akavet, og der bliver sendt lidt sure blikke. Der bliver spillet en lav kort boldt og Thor hopper op og smasher den lige i hovedet på mig. Alt bliver stort i et par sekunder og jeg ligger på gulvet. Jeg kan høre folk omkring mig gispe og hviske. Min idrætslære Jens kommer hen til mig og stiller sig over mig. Jeg sætter mig op, og sætter min hånd op under mine næse, for så at kigge på den igen. Fedt, jeg har fået næseblod. Thor står ovre på den anden banehalvdel med armene over kors. Jeg får øjenkontakt med ham, og jeg sender ham et surt blik. Jeg rejser mig hurtigt og går med hastige skridt ud i omklædningsrummet. 

"Er der nogen der ikke er påklædt?" hører jeg en stemme sige efter lidt tid. "Nej" svarer jeg og putter de sidste ting i min lille taske. Thor kommer ud i omklædningsrummet og sætter sig ved siden af mig. 

Jeg elsker dig - Thor FarlovHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin