74 Ud med skraldet

1K 28 5
                                    

Jeg kigger ned i bordet. Pludselig kan jeg mærke min telefon vibrere.

Thor: Mød mig på mit værelse om 2

Jeg kigger undrende op på ham. Han rejser sig med det samme. "Jeg skal lige på toilettet" siger han og forsvinder. Ca et minut efter rejser jeg mig også. "Undskyld mig" siger jeg. Gad vide hvad han vil? Det undre mig lidt. Vi har ikke snakket sammen hele aftenen, men nu vil han snakke? Jeg træder ind på hans værelse hvor han sidder på sin seng. Han rejser sig med det samme, da jeg kommer ind.

"Hvad vil du?" Spørger jeg lidt undrende. "Sshhh" siger han bare og kommer tættere på mig. Han tager hårdt fat i mig, og kigger mig dybt i øjnene. Hans hænder flytter sig, så de er halvt på mine kinder og halvt på min hals. Han klemmer lidt hårdt og lader sine læber ramme mine. Kysset er ikke blidt og kærligt som det plejer at være. Det er snarre voldsomt og hårdt. "Thor" forsøger jeg. Han lytter ikke, men bliver bare ved med at kysse mig. Jeg har savnet det lidt. Jeg kan ikke undgå at nyde ham tæt på mig. Han stopper endelig kysset. "Hvorfor gjorde du det?" Spørger jeg ham. "Det ved jeg ikke" svarer han bare. "Vi må nok hellere gå tilbage" siger han og forsvinder ud af hans værelse. Jeg går derfra lidt efter ham.

Under hele middagen siger vi ingenting. Vi kigger ikke engang på hinanden.

"Thor gider du lige gå ud med skraldespanden?" Spørger Ulla da vi ryder af bordet. "Jeg skal nok hjælpe dig, Thor" siger jeg og går sammen med ham derud. Han får hurtigt smidt den ud og jeg stiller mig op af en væg. Han kommer langsomt nær mig og stiller lig helt tæt op af mig. Hans læber forfører mine. Denne gang lidt mere kærligt. Hans hænder kører rundt på mig. Han har en hånd på mit bryst og en på min røv. Den på røven flytter sig langsomt, men smooth til mit skridt, hvor han blidt begynder at kærtegne den. Han kører sin hånd ned i mine bukser og stikker først en finger op og derefter to. Jeg stønner lavt. Han bliver ved med at køre dem ind og ud til jeg kommer. Min greb om hans hals bliver strammere og løsner sig så. Jeg lukker mine bukser og vi går sammen ind uden at sige noget.

Jeg elsker dig - Thor FarlovWhere stories live. Discover now