"Undskyld for alle de problemer jeg har skabt" siger jeg lavt, da vi trækker os fra krammet. "Jeg er bare glad for at du kom til fornuft" siger han sødt og nusser min kind. "Vil du ikke nok sove hos mig de sidste to dage?" spørger han nervøst. "Jo det vil jeg meget gerne" svarer jeg ham og giver ham endnu en krammer.
"Jeg tror, jeg har nogle mennesker, jeg skal have talt med" siger jeg og peger over mod min camp. Thor nikker forstående og lader mig gå derover. Alle de andre sover stadig. Der er ingen oppe og derfor beslutter jeg mig for at skrive et brev til Lauge. Jeg har ikke et rigtigt forhold til de andre i campen, så derfor er det et personligt brev til Lauge.
Lauge, jeg kan ikke det her mere. Jeg har besluttet at droppe stofferne, og derfor føler jeg ikke at jeg kan bo i camp med jer. Jeg har fået lov til at sove i Thors camp, og så holder jeg mig fra det. Det er ikke mig, og har aldrig været det. Du skal også vide at det aldrig har været din skyld og du stadig vil være en tæt ven. Du har givet mig de bedste tider og de værste tider, og det sætter jeg virkelig pris på. Jeg ved ikke hvad Thor og jeg er, men jeg ved at han vil hjælpe mig ud af det her. Jeg håber du får en formidabel festival og vi snart ses igen, men jeg har brug for lidt tid.
- Clara
Jeg tager min dyne og taske, ligger brevet ved siden af ham og går over mod Thors camp. Thor står med åbne arme og hjælper mig med at flytte ind i hans telt. Vi sætter os ud i stolene og begynder at snakke. "Jeg er glad for du kom til fornuft" siger han endelig. Han tager en dyb indånding og kører hans fingre igennem hans hår. "Jeg var faktisk rigtig bange. Jeg holder jo af dig" siger han og ligger en hånd på hjertet. "Det bliver mærkeligt. Jeg ved ikke hvordan jeg har det med det" siger jeg lavt. "Clara, der da vi blev enige om ikke at være sammen.." begynder Thor. "Det skal du ikke tænke på, Thor. Jeg er ikke klar endnu" siger jeg og smiler til ham. Jeg kan se skuffelsen i hans øjne, men jeg må gøre hvad der er bedst for mig.
YOU ARE READING
Jeg elsker dig - Thor Farlov
FanfictionClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...