"Godmorgen" siger Anthon, da jeg spærrer øjnene op. "Godmorgen" siger jeg lavmeldt. Jeg sætter mig op i sengen og forsøger at finde mit tøj. Jeg vil hjem nu! "Anthon, jeg bliver nødt til at tage hjem... Jeg har helt glemt at min tysk opgave skulle afleveres i aften" lyver jeg. "Det ok, skat" siger han. Jeg stivner helt, da han kalder mig skat. Jeg skynder mig ud fra hans værelse og ned for at tage sko på. "Vi ses snart igen, ikke" siger han inde jeg går ud af døren. Jeg nikker og han griber fat i min hånd. Han kysser min kind. Jeg smiler akavet til ham og smutter ud af døren.
()
Jeg har en mærkelig tom følelse i kroppen. Jeg har ikke skrevet eller snakket med Thor i lang tid. Gad vide havd han laver. Jeg tror jeg savner ham. Jeg kan ikke klare tanken om at se ham i dag. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.
Jeg skynder mig over på skolen. Jeg er sent på den. Jeg flår dørene op,og opdager at der er fælles samling. Jeg spejder gennem den store sal, for at finde Mana. Ella vinker mig hen. Hun står sammen med Mana og Victoria. Jeg kan mærke de forsøger at skjule noget for mig. "Hvad er det piger?" spørger jeg lettere irriteret. De kigger på hinanden og Victoria nikker over mod Thor. Han står sammen med en pige. Vi får øjenkontakt og jeg ryster let på hovedet.
Da samlingen var færdig begynder jeg at gå mod toiletterne. En hånd planter sig på min arm og griber godt fast. Jeg vender mig om mod Thor og hiver min arm til mig. "Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, Thor" siger jeg lavt, da han ikke siger noget i lang tid. "Jeg vil egentlig bare sige tak" siger han. Jeg kigger mærkeligt på ham. "Hvad snakker du om?" spørger jeg forvirret. "Ja, tak fordi du slog op" siger han glad. "Du fik mig til at indse, at jeg faktisk savnede Celena" siger han. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Jeg er så sur på ham efter havd han gjorde, så han må leve sit eget liv. "Nå, men det var da godt så" siger jeg hånligt og begynder at gå. Hvad laver han?
YOU ARE READING
Jeg elsker dig - Thor Farlov
FanfictionClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...