93 Trevor

777 26 5
                                    

Jeg sætter mig ved bordet sammen med Sophia og introducerede mig til hendes venner rundt om bordet. Rachel, Sara, Emma, Trevor, Daniel og Luke. Jeg sætter mig ved bordet og begynder at spise min mad. Alle spørger mig om massere af spørgsmål om Danmark og hvorfor jeg flyttede. Jeg får flere gange øjenkontakt med Trevor som smiler sødt til mig.

Klokken ringer og vi skal alle til time. Emma, Sophia og jeg skal den samme vej så vi følges ad. "Så hvad er der med ham Trevor?" Spørger jeg pigerne. De kigger på mig og smiler. "Er du da interesseret?" Spørger Emma og griner lumsk. "Nej jeg vil bare gerne lære jer alle at kende" siger jeg og smiler til dem. "Han er bare en player der sårer pigers følelser. Han har haft så mange piger på bagsædet af hans bil" siger de og griner. Jeg smiler og siger ikke mere. "Så har du en kæreste i Danmark?" Spørger Sophia. Jeg nikker og smiler genert. "Ej det er så sejt i kan gøre det. Altså langdistance!" Udbryder Emma og griner. Det samme gør jeg. Vi skilles og jeg går indtil min matematik klasse.

Jeg får min plads og venter på at timen begynder. Jeg sidder bagerst og pladsen foran mig er fri. Timen går igang og jeg fatter ikke en skid. Efter et par minutter går døren op og Trevor kommer ind. "Har jeg ikke sagt du skal komme til tiden! Dette er sidste gang!" advarer læreren. Han ignorerer læreren, vi får øjenkontakt og han sætter sig på den ledige plads foran mig. Timen går igang og efter lidt tid læner han sig tilbage, "jeg holder fest i aften, kommer du?" spørger han uden at få øjenkontakt med mig. Jeg læner mig lidt frem, "det lyder godt. Hvad er din adresse?" hvisker jeg tæt ved hans øre. Han skriver hans adresse på et stykke papir og informerer mig om at pigerne også kommer. 

Jeg elsker dig - Thor FarlovWhere stories live. Discover now