Thor ligger sig under hans dyne og beundrer mig mens jeg tager mine smykker af. Han løfter dynen så jeg kan komme under den til ham. Vi ligger og kigger på hinanden mens han nusser mig på siden af maven. Hans hånd kører langsomt ned og ender på min røv. Jeg begynder at kysse ham blidt og det udvikler sig til et ret heftigt. Jeg triller om så jeg står på alle fire over ham. Begge hans hænder sidder på min røv og han forsøger at presse mig ned mod den. Jeg kan mærke at han er blevet stiv. Han har kun boxershorts på, så man kan både se og mærke det tydligt. Det føles ret dejligt at den rammer mig, så jeg hiver den ud af hans underbukser. Jeg tager den i munden samtidig med jeg giver ham et handjob. Han trækker mit hoved væk og dykker ned under dynen. Han hiver mine trusser ned og begynder at slikke mig. Jeg må bide i puden for ikke at skrige. Det føles så godt. Kort efter trækker han op i mig. Jeg kysser ham og bider ham i hans underlæbe. Han kysser min hals og op til mit øre hvor han først kysser det og derefter bider blidt i det. Jeg stønner meget lavt, men han kan stadig høre det.
Jeg river fat i lagnet da jeg kommer. Thor dumper ned ved siden af mig, og jeg kigger hen på ham. En tot hår falder ned foran hans øje, og jeg fjerner det forsigtigt. Jeg aer hans kind lige inden jeg falder i søvn.
()
"Fuck" hører jeg en stemme sige. Thor sætter sig hurtigt op og kravler hen over mig. Jeg sætter mig langsomt op i sengen. "Hvad sker der?" spørger jeg og gnider mit øje. "Vi skal være i skole om 30 min" siger han og kaster mit tøj over til mig. Jeg skynder mig at tage det på, og når lige at rette lidt på min makeup.
Vi løber hurtigt ned til stationen, hvor toget allerede holder.Thor tager min hånd og hiver nærmest i mig. Dette har mine Valentino stilletter ikke godt af, tænker jeg og skynder mig at tjekke ind, mens Thor holder dørene. Vi når det lige præcist og vi dumper forpustede ned på en to mands plads. Vi kigger på hinanden og griner.
Toget stopper på Hellerup og vi stiger ud. Thor tager min hånd og vi går sammen til ØG. Da vi kommer ind bliver jeg mødt af nogle mærkelige blikke.
YOU ARE READING
Jeg elsker dig - Thor Farlov
FanfictionClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...