Et sidste kig i spejlet inden jeg tager afsted til fest med Lauge. Min stil er blevet ret punket, et par støvler, en army nederdel, en hvid top og en lækker læderjakke. Jeg omringer mine øjne med en sort eyeliner og så er jeg good to go. Jeg svinger en lille lædertaske over skulderen og smutter ud af døren.
Jeg går alene ned af de halvmørke villaveje. To drenge går forbi mig. Jeg smiler selvsikkert til dem og holder øjenkontakten indtil de er gået forbi mig. Langt væk kan man høre musikken fra festen jeg skal til. Folk står ude i indkørslen og snakker, ryger osv. Jeg finder hurtigt Lauge, der introducere mig til en af hans venner. Hans ven er ret lækker. Han er ikke klassisk som Thor. Han har lidt kant. Han er rå. Jeg flirter lidt med ham mens han køber en drink til mig. "Er du en flyver?" spørger Oskar (som han hedder) efter lidt tid. Jeg ved lige hvad han mener. "Er det en invitation?" spørger jeg ham. Han tager min hånd og hiver mig ind på et værelse. "Jeg har ikke noget af det hvide, men jeg har den her" siger han og hiver en joint frem. Først tøver jeg lidt, men jeg tager imod den. Han sætter en lighter op til den så den begynder at ryge. Jeg tager et stort sug af den og indhalere røgen. "Det er godt, ikke?" spørger han og tager også et sug. Jeg lukker øjnene og nyder russet.
"Du ser ret godt ud, ved du godt det?" Spørger han. Jeg smiler til ham og lader hans øjne forføre mig. Han tager et sug af jointen og kommer tættere på mig. Hans læber rammer mine, og han puster røgen ind i min mund. Jeg puster al røgen ud, idet døren til værelset bliver åbnet. "Forstyrrer jeg noget?" spørger Anthon der står i døren med en pige. "Clara?" spørger han og kigger på mig som om han ikke kan kende mig. Jeg nikker. "Kan vi lige tale sammen?" spørger han mig og følger mig ud på toilettet lige ved siden af værelset.
"Hvad er der sket med dig? Og hvor er Thor?" spørger han. "Thor og jeg er ikke sammen længere" siger jeg lavt. Jeg kan godt mærke jointen gjorde mig lidt sløv. "Hvad er det så du laver her? Det er slet ikke et sted for dig!" siger han. "Det skal du da slet ikke bestemme. Jeg er træt af te-selskaber, jeg vil prøve noget nyt" siger jeg lidt surt. "Clara, lov mig, at du passer på dig selv. Hvis du er sammen med Oskar har du rodet dig ud i noget slemt" siger han og går ud fra badeværelset. Han aner ikke hvad jeg laver. Jeg har styr på det.
BẠN ĐANG ĐỌC
Jeg elsker dig - Thor Farlov
FanfictionClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...