Da vi har ligget og kysset i godt og vel 15 min tid, spørger jeg om vi ikke skal op på mit værelse, og tager hans hånd. Vi går sammen på mit værelse, hvor der er helt mørkt. Vi står og kysser lidt, men jeg trækker hans sorte cowboyjakke af ham. Jeg kan mærke en hånd på min ryg, der tager fat i lynlåsen og lyner min Stella McCartney kjole op, så den glider ned af min krop og lander nede på gulvet. Jeg bryder kysset for at tage Thors t-shirt af og lyne han bukser op. Jeg trækker ham ind i et heftigt kys og skubber ham hårdt ned i min store dobbeltseng. Thor åbner min BH med en hånd og kører sin hånd ned i mine trusser. "Thor" stønner jeg, da han stikker to fingre op i mig, efterfulgt af hans pik. Det hele går hurtigere og hurtigere og han dumper tungt ned ved siden af mig da vi begge er kommet.
"Jeg går lige på toilettet" hvisker jeg og skynder mig derud. Jeg sætter mig på toilettet og gemmer mit ansigt i mine hænder. Det banker pludseligt på døren og Thor stikker hovedet ind og opdager mig. Han skynder sig hen ved siden af mig. "Du virkede så mærkelig da du gik, er du okay?" spørger han bekymret. Jeg forsøger at holde tårerne tilbage, og nikker bare. "Vil du tale om det?" spørger han og nusser mig kind. Jeg ryster på hovedet og læner mit hoved mod hans. Jeg dumper ned på gulvet ved siden af ham og han lægger en arm omkring mig.
"Det var min første gang" hvisker jeg efter lidt tid. En tåre falder ned af min kind og Thor opdager det. "Det skulle du bare have sagt! Hvorfor sagde du det ikke?" spørger han sødt og kusser min kind. Jeg trækker på skuldrene, "jeg var nok pinlig over det" siger jeg. "Du virkede bare så erfaren, så det tænkte jeg ikke over" siger han og bemærker at jeg kigger mærkeligt på ham. "EJ det lød forkert" udbryder han og fniser. Jeg nikker og lader mit hovede hvile mod hans skulder.
Tænkte på noget: kan jeg godt skrive scener som denne sådan her, eller foretrækker i at det er lidt mindre beskrevet? Skriv lige nede i kommentaren, hvad i foretrækker
YOU ARE READING
Jeg elsker dig - Thor Farlov
FanfictionClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...