99 Kys

940 31 8
                                    

"Hvad synes du om det?" spørger han flirtende. Jeg tænker lidt over det. "Det tænkte jeg nok" siger han. "Du kunne jo godt lide det" han smiler til mig og jeg tager mig til hovedet. Han forvirrer mig helt vildt. Mine tanker forvirrer mig. Kunne jeg i virkeligheden godt lide det?

Han kommer tættere på mig og begynder at tale med en lav stemme. "Han finder jo alligevel ikke ud af det. Gør han?" spørger han. Jeg tøver lidt og ryster på hovedet. "Men hvad hvis han gør" siger jeg lavt. Vi talte begge meget lavt da vi stod meget tæt. Jeg kunne mærke hans varme ånde ramme mit ellers kolde ansigt. "Det gør han ikke" hvisker han og hans læber rammer mine blidt. Kysset udvikler sig lidt men jeg trækker mig fra det, "jeg kan ikke gøre det her mod Thor" hvisker jeg og vender fra mig hvor jeg ser Thor.

"Thor" råber jeg da han går væk med fast skridt. Jeg indhenter ham og griber fat i hans arm. "Thor vent lige! Lad mig lige forklare" siger jeg og han stopper. "Hvad er der at sige? Jeg vidste det her langdistance lort aldrig ville fungere" råber han. "Du kan ikke engang holder fingrene fra ham når jeg er her! Du er så for meget!" råber han og begynder at gå væk. Jeg griber hans arm igen. "Thor helt ærligt" siger jeg. "Helt ærligt så er vi færdige med hinanden" siger han nu lidt lavere og går væk. Jeg står tilbage med tårerne rullende ned af kinderne.

Jeg går over med Trevor. "Det var det jeg fucking sagde! Det er det dummeste jeg nogensinde har gjort" råber jeg. "Du har ingen ide om hvor mange problem Thor og jeg har haft igennem årene og så ødelægger du det hele" siger jeg vredt og går ind til de andre.

Jeg elsker dig - Thor FarlovWhere stories live. Discover now