67 Festudvalget

1K 29 9
                                    

"Og vores næste fest bliver arrangeret af pigerne i festudvalget, Mana, Ella, Victoria og Clara. Hvis der er nogen der har nogle ideer eller lign, så kommer i bare til dem" siger Pia, rektoren. Jeg smiler for mig selv og begynder allerede at tænke på tema osv. Vi har alle fritime, hvor vi kan planlægge festen. Vejret er dejligt, så vi sætter os udenfor ved nogle af bordene.

"Okay, jeg tænker et tema, hvor ingen har hæmninger. Måske et tema, hvor man skal klæde sig ud" siger Ella og pigerne nikker. "Det kunne være maskebal" siger jeg. De andre piger nikker ivrigt og jeg skriver ned. Vi planlægger lidt videre og aftaler hvem der ordner hvad. "Vi mangler bare en til at ordne en kendt sanger" siger jeg og kigger op fra mine papirer. "Det kan jeg godt" siger Laura og kommer hen mod os. Jeg kigger op på hende og smiler. "Men du er ikke en del af udvalget" siger Victoria lavt. "Det er da ligegyldigt, vi har brug for ekstra hænder" siger Mana sødt. Jeg nikker og smiler til hende.

()

Der er få dage til festen. Invitationen lyder på man skal komme sammen med en, og jeg skal komme sammen med Thor. Jeg er på vej over til ham, så vi kan blive enige om tøj, så vi kan matche. Lige idet jeg skal til at banke på døren bliver den åbnet op. Laura står i døråbningen. Hun smiler til mig, "hej" siger hun og forsvinder. Jeg kigger efter hende og derefter op på Thor. "Hej skat" siger han og kysser mig blidt.

"Hvad lavede hun her?" spørger jeg da vi kommer op på hans værelse. Jeg sætter mig i hans uredte seng.  "Jeg har jo kontakter til lidt forskellige kunstnere" siger Thor og nusser mit hår. "Nå, men jeg har en sølv maske på, så det synes jeg også du skal have" siger jeg og finder min telefon frem. "Vi kunne tage ind til byen i morgen og købe de forskellige fornødenheder" siger jeg og opretter en aftale i min kalender. "Jeg bliver altså nødt til at smutte nu, skat" siger jeg og kysser Thor blidt på kinden. Han nikker og fanger min mund. Vi ligger længe og kysser indtil jeg bryder det og rejser mig fra sengen. "Jeg glæder mig til i morgen" siger jeg og kigger forelsket på Thor. Han kysser først min næse og derefter min mund. "Elsker dig" siger jeg lige inden jeg går ud af døren.

Jeg elsker dig - Thor FarlovWhere stories live. Discover now