24 Sorry

1.4K 46 3
                                    

"Hvorfor skal du altid ødelægge det for mig mor!" råber jeg lige inden jeg smækker hoveddøren bag mig. Jeg er så sur på hende samtidig med, at jeg er ked af det med Thor. Jeg ved ikke om jeg skal græde, men jeg skynder mig i hvert fald over til Thor. 

Jeg står længe ude foran døren inden jeg banker på. En kvinde jeg vil skyde på er i 40'erne åbner døren. "Hej, kan jeg hjælpe med noget?" spørger hun smilende. "Er Thor hjemme?" nikker jeg og hun fører mig op på hans værelse. Jeg banker på inden jeg åbner døren. Han kigger forskrækket op på mig. Han ser ikke ked ud af det mere vred. "Hvad laver du her?" spørger han og holder øjenkontakten. "Undskyld, jeg overreagerede" siger jeg lavt og kigger ned i jorden. Først der ser jeg hvor rodet her er. Tøj, sko, hårprodukter, skolebøger og tallerkener eller kopper står over alt. Jeg griner let og Thor opdager hvad jeg griner af. "Jeg vidste jo ikke jeg fik dame besøg" siger han og rødmer lidt. Jeg smiler og ligger hovedet på skrå. Jeg går langsomt over mod ham og sætter mig ved siden af ham, og kysser ham blidt på kinden. "Sorry" hvisker jeg. "Det er okay" siger han og kigger på mig. Han giver mig et grønlænderkys og kysser mig derefter blidt på munden. 

"De kyssede" hører vi en pige stemme råbe ude på gangen. "Jeg slår hende ihjel" siger Thor og rejser sig. Jeg griner lidt og ligger mig tilbage i sengen. 

Thors synsvinkel: 

"Krista, du kommer her lige nu" råber jeg og løber efter hende. Min mor stopper mig, "hvad sker der?" spørger hun og griner. "Mor hun irritere os" siger jeg og vender øjne af Krista. "Har hun da en grund til det" siger hun og smiler smørret. "MOOAAR" råber jeg og går irriteret tilbage på mit værelse, hvor Clara ligger på min seng. "Du skal ikke tage dig af dem. De er bare røv irriterende" siger jeg og sætter mig tungt ved siden af hende. "Jeg ville give min højre arm for at min mor gav mig mindst lige så meget opmærksomhed" siger hun og kigger ned på hendes fødder. 

Jeg elsker dig - Thor FarlovWhere stories live. Discover now