* * *
Jeg henter min kuffert og går mod ankomst hallen. Jeg ved Thor står der ude på den anden side af de to store døre. Jeg har sådan savnet ham og selv om jeg glæder mig som et lille barn til at se ham er jeg stadig lidt nervøs.
Jeg går ud igennem de to store døre og spotter med det samme Thor. Jeg løber over mod ham, smider min weekends taske og hopper op i hans favn. "Fuuuck jeg har savnet dig" hvisker jeg og kysser ham heftigt. Han sætter mig ned samler min taske op og tager min hånd. Vi går sammen ud mod hans bil. Jeg er hjemme på forlænget weekend alene så jeg skal bo hos Thor. Vi skal ud og spise i aften og fest i morgen aften. Derud over skal jeg bare hænge ud med Thor og alle mine veninder.
Vi triller ind i hans indkørsel og går op til hans lejlighed. Han låser døren op og frem hopper alle mine venner mens de råber "surprise!". Tårerne begynder at trille og jeg krammer og kysser hver og en. "Ej hvor ha jeg savnet jer" siger jeg til dem allesammen efter at have sagt hej til dem. Jeg går over til Thor og han holder om mig. "Mens du har været væk har vi opfundet en 10x10 ting. Du kan nok se der er 10 piger og 10 drenge her i aften sååå" siger Maxi og fløjter lidt. Vi sætter os i sofaen og begynder at se en gyser film. Den er ret klam og jeg går på et tidspunkt på toilettet. Få sekunder efter jeg lukker døren bag mig åbnes den og Thor står i døråbningen.
Han smiler frækt. "Er du ok?" spørger han og går over mod mig. Jeg nikker og han ligger sine arme om min talje. Han skubber mig blidt op af væggen og kysser mig blidt. Jeg bryder kysset og glider ned af væggen så jeg sidder på gulvet. Han sætter sig ved siden af mig og jeg hviler mit hovede på hans skulder. "Hva så" spørger han. "Jeg ved ikke om jeg kan klare at få mine følelser såret ved at forlade dig igen" siger jeg og griner nervøst. "Vi skal nok klare den. Livet er for kort til at være bange for at få sine følelser såret" siger han og kysser min kind.
YOU ARE READING
Jeg elsker dig - Thor Farlov
FanfictionClara er en pige der lige er begyndt på Øregård Gymnasium. Hun bor i hjertet af Hellerup, i en kæmpe villa sammen med hendes velhavende mor. En dag møder hun en sød fyr, men hvad gør man når han har en kæreste? Og hvad gør man, når man endelig får h...