4 Bræk på skoene

2.2K 57 3
                                    

Der er lidt akavet stemning mellem os, og jeg begynder at drikke nervøst af flasken med shots vi tog med os. En tår blev til to og to blev til mange. Jeg kan godt fornemme at jorden under mig bliver lidt ustabil, så jeg støtter mig til bordet og kigger ned i jorden. "Nu bliver du ikke dårlig vel?" spørger han omsorgsfuldt og kommer lidt tættere på mig. Jeg kigger op og møder hans grønlige øjne. "Jeg drikker normalt kun cocktails" siger jeg og bider blidt i min læbe. Han tager flasken ud af min hånd og tager en kæmpe tår. "Man bliver også hurtigt påvirket af disse" siger han og tager endnu en tår. Jeg griner lidt akavet og kigger ned i jorden. "Og det smager ikke lige så..." siger jeg og stopper da vores øjne møder hinandens. "Godt" fortsætter jeg og Thor træder et skridt tættere på mig. Jeg bider mig i læben  og holder øjenkontakten med ham. Jeg rykker mit ansigt tættere på hans, og vores læber rammer hinanden. 

Vi trækker os lidt fra hinanden og Thor kigger mærkeligt på mig. Han trækker sig hurtigt væk fra mig og kaster alt alkoholen op. Jeg stiller mig op på siden af ham og nusser han ryg. Det blev nok ikke mere end bare et kys, tænker jeg og nusser hans hår. Jeg har altid haft lyst til at røre hans glatte hår. Køre mine fingre gennem det og lade det glide gennem mine hænder. 

Jeg står i mine egne tanker om hans hår, indtil jeg bliver afbrudt af at Thor rammer mine GZ sneakers. "Hvad laver du?" udbryder jeg og går lidt væk. "EJ det må du undskylde! Jeg køber en ny" siger han og tører sig om munden. Jeg forsøger at finde en serviet i min lomme, men uden held. Thor rækker en mod mig og jeg tager pænt imod den. "Det skal du ikke Thor... Det var jo et uheld" siger jeg nu lidt blødere. "Jeg mener det!" siger han insisterende og ligger en hånd på min skulder. "Nej, det skal du ikke, jeg køber bare nogle nye" siger jeg og går lidt tættere på ham. Han kysser mig hurtigt og blidt og går derefter hurtigt over til de andre. 

Jeg elsker dig - Thor FarlovWhere stories live. Discover now