12 Divaen

1.9K 51 4
                                    

Ugen gik hurtigt, og min mor er nu taget afsted til Jylland, hvor hun skulle til nogle venner. Jeg glæder mig helt vildt til at Thor kommer over, så kan vi hygge helt vildt meget.

Jeg går rundt om mig selv, og retter på alting. Det hele skal være perfekt. Jeg slår de to store havedøre op og vinden står ind i stuen. Jeg tænder nogle stearinlys, som står på flygelet og tjekket mig hurtigt i spejlet. Pludseligt ringer dørklokken højt og jeg går ud den store entre.

"Hej flotte" siger jeg og slår armene om ham. "Hvad er det du har med der?" Spørger jeg og kigger ned i sticks n sushi posen. "Jeg tænkte vi skulle have lidt mad" siger han og trækker derefter en champagne frem. Jeg tager imod champagnen og finder nogle glas frem.

"Du er ret sød" siger jeg og vender mig mod Thor. "Chi? Kommer du lige og fikser sushien?" Råber jeg til hende og hun kommer hurtigt ind i spisestuen. "Jeg vidste ikke du havde stuepige" siger Thor og rynker brynene. "Der er så meget du ikke ved om mig" siger jeg mystisk. "Skal vi ikke få åbnet den her badboy" spørger jeg og løfter champagnen op og begynder at gå ind i stuen.

Jeg sætter mig på divaen og Thor sætter sig ved siden af mig. Jeg kigger ned i jorden og derefter op på ham igen og bider mig let i læben. "Det er et fint sted du har dig her" siger han lavt og kigger mig dybt i øjnene. "Er det kun dig og din mor der bor her?" Spørger han og nusser mit ben. "Ja, min far forlod os da jeg var 10" siger jeg lavt og kigger bedrøvet ned i jorden. Thor tager fat om min hage og fjerner en tot hår der var faldet ned foran mit øje. "Du er så smuk" siger han og vores læber mødes.

Jeg ligger mig tilbage på divaen uden at brude kysset. Thors mund bevæger sig ned af min kind og han kysser let min hals.

Jeg elsker dig - Thor FarlovWhere stories live. Discover now