42 Dårlig samvittighed

1.4K 41 2
                                    

Musikken dunker ud af de store højtalere. Thor slipper min hånd for at hilse på nogle venner. Jeg går videre ind sammen med Mana. Vi bliver mødt af fulde Ella. Hun falder over i armene på mig, og griner fjollet. Hun plejer aldrig at drikke sig så fuld, hun plejer at være lidt mere classy. "Ella du har chips i håret" griner Mana og forsøger at hive det ud. Ella tager fat i min hånd og hiver mig over mod baren, hvor hun bestiller nogle shots til os. "Vil du ikkelige gå på toilettet med mig?" spørger hun og begynder at gå med hastige skridt mod et af badeværelserne.

Hun smækker døren op og jeg lukker den hurtigt efter hende. Hun sætter sig på knæ foran toilettet og begynder at kaste al alkoholen hun havde drukket op. Jeg samler hendes hår i en lille hestehale, så hun ikke rammer det. "Har du fået fjernet det?" spørger hun da hun løfter hovedet fra kummen. "Nej, jeg skal have det tjekket på mandag" siger jeg og bider mig i læben. Jeg er lidt nervøs.

Vi går sammen ud fra toilettet, og jeg finder hurtigt Thor. Efter jeg kom op og skændes med Carlo har jeg ikke været i det bedste humør. "Thor, jeg har det ikke så godt.. Jeg tror jeg tager hjem" siger jeg og finder min jakke. "Jeg tager med dig, du tager hjem til mig. Skal vi gå?" spørger han sødt og smiler til mig. Jeg nikker og svinger min taske over skulderen.

Vi går ud på den tomme villavej og sætter kurs mod Thors hus. Jeg fletter mine fingre ind i hans og jeg kan mærke han kigger på mig. "Hvad skete der egenligt mellem dig og Carlo?" spørger han efter lidt tid. "Jeg ved det ikke.. Jeg tror bare jeg blev lidt provokeret, da han sagde Mana var klæbrig" sukker jeg. "Han er stadig vild med hende... Jeg tror bare ikke han er så god til det med piger" siger Thor lavt. Jeg får helt dårlig samvittighed. "Ej" svarer jeg bare. "Men du må ikke sige det til nogen, slet ikke Mana, Carlo flipper helt ud" siger Thor smiler til mig. Jeg giver hans hånd et klem inden vi går ind i hans hus.

Jeg elsker dig - Thor FarlovTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon